וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא סחר עבדים"

שגיא ניר

24.1.2007 / 15:56

לאריסה פנתה למורן רוט, השחקן התלבט ודחה את ההצעה, אבל גליל עליון הזדרזה והודיעה על שחרורו. השחקן ועורך דינו זועמים, גליל מתעקשת

מורן רוט, שחקן סגל הנבחרת הלאומית והנבחרת האולימפית, עשוי למצוא עצמו ללא קבוצה. לפני כחודש הביעה לאריסה היוונית עניין ברוט, אולם הרכז ביכר להישאר בגליל עליון. בימים האחרונים התעוררה שוב אופציית המעבר ליוון, ולאריסה ביקשה כי רוט יצטרף אליה באופן מיידי. רוט התלבט, אך לאחר התייעצות עם עורך דינו, שי האוזמן, החליט להישאר בגליל.

בסביבתו של רוט מספרים כי אנשי גליל עליון לחצו עליו בימים האחרונים לקבל את ההצעה מלאריסה, על מנת להיפטר מחוזהו הגבוה ולהביא במקומו שחקן זר. הבוקר (רביעי) קיבל עו"ד האוזמן מכתב ממנכ"ל הגליל, עמית גל, בו מודיע גל על סיום ההתקשרות בין הקבוצה לבין רוט. למכתב צורפה בקשת השחרור של רוט מהאיגוד היווני ומכתב השחרור של גליל עליון.

האוזמן: "מורן קיבל מכתב על סיום הסכם, שהסיבות שמצוינות בו הן פנטזיונריות. הצעתי לגליל לשקול מחדש את עמדתם, מפני שמורן לא חתם על חוזה בלאריסה ואינו מתכוון לשחק בה. אני מקווה שהגליל טעו בתום לב ואני מצפה מהם למשוך את ההודעה על מנת להקטין את הנזק שכבר נגרם. לא יעלה על הדעת שקבוצה תשחרר שחקן, שחתום על חוזה בה, ללא ידיעתו. זה לא סחר עבדים".

עונה של חוסר יציבות

נראה שגליל קפצה על ההזדמנות להיפטר מרוט, על רקע שכרו הגבוה. גל: "האיגוד היווני ביקש שנשחרר את מורן, שאמר לנו שהוא מדבר עם לאריסה. אנחנו לא נעמוד בדרכו. מורן ועורך דינו כועסים, כי אשתו ביקשה פיצוי של 7,000 דולר, אבל הגליל לא חייבת לו שקל. אם מורן לא רוצה לשחק בלאריסה, אז למה הוא ביקש מהם חוזה חתום? אם מגישים לי בקשת שחרור, אז אני מבין שהשחקן רוצה ללכת".

הבעלים של הגליל, חיים אוחיון, הוסיף: "מורן ניהל משא ומתן שלא כדין, אבל בחרנו להבליג. הקבוצה כבר הזמינה לו טיסה, כי היא חושבת שמורן מגיע אליה. גליל לעולם לא תחזיק שחקן בכוח".

האוזמן אמר בתגובה לטענותיהם של אנשי הגליל: "אתמול בערב דיברו איתי עמית גל וארז חזן כמעט מדי שעה, והבהרתי להם שמורן לא קיבל החלטה לגבי לאריסה. מאוחר יותר השחקן הודיע להם שהחליט לא לעבור לקבוצה היוונית. היום בבוקר התקשר למורן עודד קטש, מאמן הגליל, וביקש ממנו להתייצב לאימון הערב".

פרשת רוט מצטרפת לחוסר היציבות בגליל החל מתחילת העונה. הקבוצה מדורגת במקום הלפני אחרון בליגת העל, וניצחה בשני משחקים בלבד בשמונה מחזורים. בקבוצה קיוו לצאת לדרך חדשה כשהחליפו את הזר טוני סטוקמן בצ'סטר סימונס. רוט (1.80, 25), שהצטיין בעונות האחרונות במכבי ראשל"צ ורמת השרון, קולע העונה 9.5 נקודות למשחק ומוסר 3.1 אסיסטים. במשחק האחרון, מול הפועל ירושלים, גילה רוט יכולת חלשה וקלע נקודה אחת ב-15 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully