וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: אין לנו ממשלה נהדרת

22.1.2007 / 15:44

בנוסף אמר שמעון פרס, המשנה לרה"מ, כי צה"ל לא בנוי למלחמה בטרור, וכי "אם אחמדיניג'ד ימשיך להשתולל - הוא ישלם"

השר שמעון פרס (קדימה) אמר את הדברים בכנס הרצליה. בנאומו התייחס פרס למצב במדינה, ואף אמר "אני לא אגיד לכם שיש לנו ממשלה נהדרת כי אין לנו".

באשר לאיום האירני אמר פרס כי "יהודי אמיתי לא מאושר אלא אם כן הוא אומלל. לכן אנו כל הזמן מחפשים את השחור בתקווה שהוא יסתיר את האבק". לדבריו, "אני אסיר תודה לאחמדיניג'ד שבאמצעות ההפרזות שלו והאיומים הוא בעצם מעלה שאלות בתוך אירן. לפי דעתי המשטר באירן לא יציב- מדובר בארץ ענייה ורעבה ויהיה קשה לספק את צרכיהם של ילדי טהרן עם אורניום מועשר. עוד לא נאמר סוף פסוק בנושא האירני ואם אחמדיניג'ד ימשיך להשתולל הוא ישלם".

פרס התייחס לסכסוך עם הפלסטינים ואמר "אני מציע לא להתערב בפילוג ברשות הפלסטינית. בעניין הפליטים ישראל אמרה את המילה האחרונה: אנחנו נישאר המדינה היהודית היחידה בעולם". עוד אמר, כי הוא "לא מאמין שאפשר לפתור את הבעיה רק באמצעים אסטרטגיים ודיפלומטיים. מה שישנה את המזרח התיכון זו הכלכלה".

לדבריו, הוא מאמין ש"סוריה רוצה שלום כדי לתקן את השגיאות שאסד האב עשה. אם הסורים יפנו למלחמה הם יתקלו בארצות הברית והם יודעים זאת". פרס אמר כי במלחמת לבנון "התגלו חולשות ותפישה לא נכונה של המציאות. חלק מזה קשור לעניין שהצבא שלנו לא בנוי למלחמה בטרור. אין ספק שישראל צריכה אסטרטגיה חדשה למערך התרעה השונה מהקודם".

פרס הוסיף ואמר כי "אני אסיר תודה לנסראללה: הוא נשא נאום הספד למדינת ישראל בגלל שאנחנו לא מוכנים לוותר על אף חייל ומסוגלים להפיק לקחים. זו המחמאה הגדולה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully