וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר: באיסלם משקיעים יותר בחינוך

21.1.2007 / 16:53

שרת החינוך אמרה בכנס הרצליה, כי המדינה חייבת להשקיע השקעה ארוכת טווח בחינוך. לדבריה, היא תומכת בהעלאת שכר המורים

שרת החינוך [[יולי תמיר]] (עבודה) תומכת בדרישות ארגוני המורים וטוענת כי המדינה חייבת להשקיע השקעה ארוכת טווח בחינוך ובכלל זה להעלות את שכר המורים במקביל לשינוי מתכונת עבודתם.

תמיר אמרה בכנס הרצליה, כי "הניסיון להפוך פיטורים לדגל כבר נכשל פעם אחת". תמיר הוסיפה, כי היא תומכת גם בדרישות הסגל האקדמי וכי ניתן לפתוח במשא ומתן עם הארגונים המייצגים אותו. לדבריה, לא יהיה שום נסיון לקבוע בועדת שוחט את הסכמי השכר עם הסגל האקדמי.

בדבריה ציינה שרת החינוך שישנו איום נוסף המגיע מכיוון העולם הפונדמנטליסטי, אשר משקיע בחינוך לטווח הארוך. לדבריה, "המאבק עם האיסלם הוא גם בחזית הטכנולוגית וצריך לקחת את זה בחשבון כאשר דנים בחלוקת התקציב". לדבריה, "העולם הפונדמנטליסטי עושה את מה שאנו לא עושים ומשקיע בחינוך לטווח ארוך. הוא לא מוותר, לא מתפשר".

"אם אנחנו מסתכלים היום איפה נמצאת ההשקעה החינוכית הגדולה והמסיבית, היא לא בהכרח בעולם המערבי", אמרה תמיר, וסיכמה: "המאבק שלנו הוא לא רק עם הקדמה אלא גם עם הפונדמנטליזם, ובשתי החזיתוך הללו אנחנו מגמגמים הרבה יותר ממה שהיה ראוי שנגמגם".

בנוסף אמרה תמיר, כי "אנו מרימים היום את דגל המצוינות מתוך הצורך לפתח מסלולי קידום ייחודיים. המטרה של משרד החינוך היא לאתר מצוינות בכל מקום כדי ליצור אליטה חינוכית". תמיר הוסיפה, כי "בכוונתנו לפרוס מצוינות על פני הארץ כולה. ההשקעה במצוינות היא חלק מהצורך להשקיע בצמצום הפערים, ולהכין את מערכת החינוך להתמודדות עם העולם הגלובלי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully