וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'אדלה: ההצבעה נדחתה משיקול לא ענייני

21.1.2007 / 8:05

השר המיועד שולל הנימוקים לדחיית ההצבעה: "מינוי רמטכ"ל זה חשוב אך רה"מ לא עוסק רק בזה". לדבריו, "מנסים לבזבז הכרעה היסטורית"

ח"כ ראלב מג'אדלה (העבודה) אמר כי הנימוק של ראש הממשלה אהוד אולמרט לדחיית ההצבעה על מינויו לשר אינו ענייני. בלשכת ראש הממשלה אמרו כי בשל התפטרות הרמטכ"ל דן חלוץ והצורך לדון במינוי רמטכ"ל חדש, אין זה הזמן המתאים לעסוק במינוי שרים חדשים.

בראיון לגלי צה"ל אמר השר המיועד מג'אדלה: "אני מציע לא להוריד את הנושא ההיסטורי הזה לשוליים ולא לערב את זה עם שיקולים של מינוי רמטכ"ל כי ראש הממשלה לא עוסק רק בזה". הוא הוסיף כי "אני מאוד מעריך את המינוי של רמטכ"ל, זה מאוד חשוב לכל החברה הישראלית. אבל נדמה לי שרה"מ יוכל לכבד גם את רצון מפלגת העבודה והציבור הערבי".

שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ איים, כי אם מינויו של מג'אדלה לשר לא יעלה לדיון בממשלה בתוך שבוע - תשקול מפלגת העבודה לעזוב את הקואליציה. פרץ השמיע את האיום לאחר שהתברר לו שאולמרט לא מתכוון להעלות את המינוי לדיון בישיבת הממשלה היום.

כנשאל על האפשרות שמפלגתו תפרוש מהממשלה עקב המחלוקת על מינויו, אמר מג'אדלה כי "לפני שבוע, כשההצבעה נדחתה להיום, אמרתי שלא אצה לנו הדרך. אבל אז התבשרנו שזה נדחה בעוד שבועיים ואולי בעוד שלושה שבועות... כאן מנסים לבזבז הכרעה היסטורית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully