וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבס מודה: קסטרו נאבק על חייו

20.1.2007 / 20:09

בהתייחסתו נדירה למצבו של שליט קובה מצד מקורביו אמר נשיא ונצואלה כי מצבו קשה, אך הוא בטוח שהמייחלים למותו יתאכזבו

נשיא ונצואלה [[הוגו צ'אבס]], המקורב לשליט קובה [[פידל קסטרו]], אמר כי הוא מקווה שקסטרו יחלים אך עליו להודות כי הוא עומד בפני מאבק קשה. מדובר בהודאה נדירה על מצבו הבריאותי מצד מקורביו של שליט קובה, לאחר שבשבועות האחרונים התקבלו מספר דיווחים על מצבו הקשה.

בכינוס מדינות אמריקה הלטינית שנערך בברזיל אמר נשיא [[ונצואלה]] צ'אבס, כי שוחח לפני מספר ימים במשך חצי שעה בטלפון עם מנהיג קובה. ב-BBC דווח, כי לדבריו של צ'אבס מצבו של קסטרו קשה אך יש לזכור כי "המכונה שמנסים לתקן בת 80 שנים".

"אינני יכול למסור פרטים (על מצבו הבריאותי מ.ו) משום שאינני רופא, וגם אם הייתי לא הייתי מוסר אותם לכם", אמר צ'אבס ואולם הדגיש כי קסטרו "חזר לסיארה מאסטרה והוא מצוי בקרב על חייו".

סיארה מאסטרה הינו רכס הההרים בו מצאו מקום מחבוא פידל קסטרו והמורדים התומכים בו לאחר שחזר לקובה מהגלייתו למקסיקו, משם הנהיגו את המהפכה הצבאית, במסגרתה תפס קסטרו את השלטון בקובה.

עוד התייחס נשיא ונצואלה למייחלים למותו של הרודן הקובני "יש כאלו הרוצים במותו של פידל... (אבל) אנו בטוחים שהוא יחלים לחלוטין... אינני יודע מתי פידל ימות, אני מקווה שיחיה 80 שנים נוספות, אני מקווה שיחיה 100 שנים נוספות", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully