וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך צ'רלס ומלחמתו הכושלת בפליטת פחמן

20.1.2007 / 19:54

הנסיך מנסה לשנות את דרכיו כדי לשמור על איכות הסביבה, אך בעוד עובדיו עוברים ממכונית לאופניים, הוא שכר לעצמו שתי מחלקות במטוס ג'מבו

הנסיך צ'רלס הבריטי מנסה ללחום למען איכות הסביבה והגדיר את ההתחממות העולמית כ"איום הגדול ביותר למין האנושי". לכן, כשהוא קיבל את ההודעה שהוא זכה בפרס לשימור האקלים העולמי ומוזמן לקבל אותו בניו יורק, הוא החליט לסוע כמעט כאחד האדם בטיסה סדירה במטוס ג'מבו, ולא במטוס פרטי. דובריו סיפרו לעיתון "דיילי מייל" שהוא עושה כן כדי "להפחית את ההשפעה האישית שלו על פליטת ה[[פחמן]]".

אבל הנסיך לא יכול לטוס ממש כאחד האדם. באתר "אנאנובה" דווח, כי הוא הזמין את כל המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים – 62 מושבים יוקרתיים – לעצמו ולמלוויו, 20 איש סך הכל. כלומר, הוא הטיס 20 איש, ו"השפיע על פליטת הפחמן" כמו פי שלוש מהמספר הזה.

והסיבה שאנחנו יודעים את כל זה היא, שהנסיך התחייב לדווח השנה על כל תרומה שלו לפליטת הפחמן בעולם, במסגרת "מהפיכה ירוקה" שהוא מנסה לערוך בקרב עובדיו. מעתה, למשל, עובדי משרדו נוסעים על אופניים ולא במכונית. הנסיך גם הצהיר חגיגית על כך שהוא מוכן אפילו לסוע ברכבת למשרד הלונדוני שלו, במקום במסוקים הצורכים טונות של דלק – אולם, עד כה, הוא עדיין לא נצפה בה.

נוסעי הבוקר ברכבת הצפופה מקווים שהוא לא ינהג בה כמו במטוס הג'מבו, וייקח קרון שלם לעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully