וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרודי התחרט? מוכר אחזקותיו בשרפ"ק

טל לוי

17.1.2007 / 12:43

לפני כשבועיים נמרודי רכש 10% ממניות שרפ"ק תמורת 40 מיליון שקל. הרוכשים: שרם, פודים, קלנר וצימרמן

רק לפני שבועיים רכש עופר נמרודי (באמצעות הכשרת הישוב שבשליטתו) 10% ממניות שרפ"ק ממיכאל שטראוס, בסכום כולל של 40 מיליון שקל, וכבר הוא מוכר את חלקו ברווח.

נמרודי, שרכש את המניות לפי מחיר של 22 שקל למניה, מוכר את חלקו לפי מחיר של 24.2 שקלים למניה - רווח של 10% - שהם 4 מיליון שקל.

סך כל חבילת המניות המוצעת למכירה, עומד על 44 מיליון שקל. הרוכשים הם איציק שרם, שיחזיק כעת ב-21.6% משרפ"ק, רובין צימרמן, שיחזיק כעת ב-20.5%, יאיר פודים, שיחזיק כ-12%, אביגדור קלנר, שיחזיק ב-5.4%, וחברת קולדיס של אבנר כהן שתחזיק 8%. קבוצה נוספת של עובדים רכשה ממניות החברה תמורת 3 מיליון דולר.

אם לא די ברווח הנאה של 10% תוך שבועיים, יזכה נמרודי גם לרווח אפשרי נוסף. נמרודי מכר חבילת מניות הכוללת 10% משרפ"ק. ואולם, הכשרת הישוב תזכה ל-50% מערך עליית המניה בסכום מקסימלי של 6 מיליון שקל. במילים אחרות, אם ערכה של חבילת המניות שמכר נמרודי יעלה ב-10 מיליון שקל, תשלם שרפ"ק 5 מיליון שקל להכשרת הישוב.

יו"ר שרם פודים קלנר, איציק שרם, אמר כי עופר נמרודי פנה אליו לאחר שרכש את חבילת המניות מידי משפחת שטראוס והציע לרכוש מבעלי המניות העיקריים את אחזקותיהם בקבוצה. "על רקע הפוטנציאל המשמעותי הקיים בחברה כיום - איננו מעוניינים למכור אחזקותינו, ואנו סבורים כי בעתיד יהנו כל בעלי המניות בחברה מפירות ההשקעות שלנו. הודענו, עם זאת, למר נמרודי, כי נהיה מוכנים לרכוש את אחזקותיה של חברת הכשרת הישוב, בחברה. בעקבות משא ומתן מהיר בין הצדדים, סוכם עם מר נמרודי כי נרכוש את המניות במחיר של 24.2 שקל למניה בתוספת התשלום העתידי, המניב לחברת הכשרת הישוב רווח הון נאה בגין העסקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully