וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים מימין ומשמאל: "אולמרט, תתפטר"

16.1.2007 / 18:39

בעקבות ההחלטה לפתוח בחקירה נגד רה"מ, קראו רבים לקיום בחירות חדשות. גלאון: ממשלה תחת חקירה צריכה לסיים תפקידה

חברי כנסת מימין ומשמאל קראו לראש הממשלה [[אהוד אולמרט]] להתפטר מתפקידו בעקבות ההחלטה לפתוח בחקירה פלילית נגדו בפרשת בנק לאומי. ח"כ רן כהן (מרצ) אמר היום כי פתיחת חקירה פלילית היא "תחילת הסוף של אולמרט שאין לו שום סיכוי להיות מוגן כאתרוג".

ח"כ יובל שטייניץ (ליכוד) קרא לערוך [[בחירות]] חדשות לממשלה. "רק התפטרות הממשלה תשים סוף למסכת הכשלונות והתקלות האנסופיים של השנה האחרונה בתחום המדיני, הביטחוני וטוהר המידות", אמר.

יו"ר מרצ יוסי ביילין קרא לראש הממשלה אהוד אולמרט להשעות את עצמו מיידית מתפקידו ולהעביר את סמכויותיו לממלאת מקומו עד סיום החקירה נגדו. "לא יתכן שענייני מדינה גורליים ינוהלו בידי מי שעוסק כל כולו בהצלת עצמו. אם לא ישעה אולמרט את עצמו מהתפקיד, תפעל מרצ בכנסת בהליכים שיחייבו אותו לעשות כן", הוסיף ביילין.

ח"כ זהבה גלאון (מרצ) אמרה שראש ממשלה ש"נמצא בחקירה על מחדלים בטחוניים, ועל חשדות למעשים פליליים, אינו יכול להמשיך ולכהן בתפקידו. ממשלה שנמצאית תחת חקירה ונכשלת בשחיתות שלטונית צריכה לסיים את תפקידה", אמרה.

ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה) שיבחה את הפרקליטות, ואמרה כי היא "נקטה צעד אמיץ כשהודיעה על חקירה נגד ראש הממשלה, והוכיחה כל האזרחים שווים בפני החוק".

סיעת האיחוד הלאומי-מפד"ל קראה לראש הממשלה להשעות עצמו. בהודעתה נאמר, כי לא יתכן שחשוד בפלילים יהיה ממונה על חוקריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully