וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשיפור הסקס - דיאטת במבוק

15.1.2007 / 7:47

לא, לא לבני אדם, לדב הפנדה צ'ואנג. היצר המיני של הדובון השמן ברצפה, ובגן החיות בתאילנד סבורים - דיאטה תעזור

צ'ואנג צ'ואנג, דוב פנדה בגן החיות של צ'יאנג מאי בתאילנד, פשוט לא רוצה קוולטי טיים אינטימי עם זוגתו, לין הוי. דובי הפנדה סובלים מיצר מיני נמוך, והדבר מחריף בשבי. כתוצאה מכך, הניסיון לסייע בשבי באופן מלאכותי להתרבות הזן, הנמצא בסכנת הכחדה, עולה על שרטון. בעבר ניסו שומרי גן החיות להפריד בין הזוג כדי לעורר אצלם רגשי געגוע רומנטיים, ואף ניסו להקרין בפני צ'ואנג "פורנו פנדות", אולם עתה עובדי גן החיות חושבים שהם עלו על הבעיה: צ'ואנג שמן מדי.

צ'ואנג, השוקל 150 קילוגרם, פשוט כבד מדי עבור זוגתו דקיקת הגזרה, ששוקלת 115 קילוגרם בלבד. "צ'ואנג לא צריך לשקול גרם מעל 140 קילוגרם", אומרת הווטרינרית בגן החיות. בסוכנות הידיעות הצרפתית דווח, כי לדבריה, הרזיית 10 קילוגרם תשפר את חיי המין של הזוג לאין שיעור.

לכן, פצחו עובדי גן החיות במבצע דיאטה עבור הדוב השמנמן: משטר התזונה כולל כמות גדולה של ענפי במבוק, וקיצוץ בכמות כיכרות הלחם שהוא מקבל, על מנת למנוע צריכה מוגזמת של פחמימות. אולי כדאי לספר לעובדי גן החיות את מה שכל דיאטיקן מתחיל יודע: אף דיאטת הרזיה אינה שלמה בלי פעילות גופנית. לכן, אולי כדאי לצרף גם הליכון לפנדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully