וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ: ההערכה על מלחמה עם סוריה מוקדמת

14.1.2007 / 15:49

הרמטכ"ל אמר בישיבת הממשלה שההערכות על חזית קרובה מול דמשק היו מוגזמות, אך עם זאת, הצבא נערך לכל אפשרות

הרמטכ"ל רב אלוף דן חלוץ אמר היום בישיבת הממשלה שההערכות לפיהן מלחמה עם סוריה קרובה, הן מוקדמות ומוגזמות. לדבריו, "דמשק אמנם מושכת בחוטים, אך הורדנו את הטמפרטורה בחזית הצפונית".

ואולם, חלוץ לא שלל את האפשרות של עימות צבאי עתידי עם סוריה. "לא מיני ולא מקצתי, אך אנו תמיד נערכים". לדבריו, "גם הסורים שמעו את ההתבטאויות הללו - לעיתים ספקולציה עלולה להוביל לתוצאה שאף אחד לא רוצה בה".

דיסקין: גדל הקשר בין הרשות לאירן

ראש השב"כ יובל דיסקין טוען, כי המצור הבינלאומי על חמאס מגדיל את הזיקה בין [[הרשות הפלסטינית]] לאירן: "טהרן מציעה הכשרות, אימונים וכסף רב", אמר בישיבת הממשלה. עוד טען, כי העימות בין הפלגים הפלסטינים מגדיל הסיכוי לממשלת אחדות בשטחים.

בגלי צה"ל דווח על התקדמות משמעותית במגעים להקמת ממשלת אחדות בין הפלגים הפלסטינים. בסוף-השבוע ייוועד ראש הרשות, אבו-מאזן, בדמשק עם ראש הלשכה המדינית של חמאס, [[חאלד משעל]]. בין השניים מתווכים מוחמד ראשיד, שהיה יועצו הכלכלי השנוי במחלוקת של ערפאת, וזיאד אבו עמרו, חבר פרלמנט עצמאי.

על פי ההסכם המתגבש, בראשות ממשלת האחדות החדשה יעמוד ראש הממשלה הנוכחי מחמאס, איסמעיל הניה. התיקים הבכירים - חוץ, פנים ואוצר - יימסרו למועמדים עצמאיים מוסכמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully