וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל קאעדה: נביס את האמריקאים בעירק

13.1.2007 / 19:26

נשיא ארה"ב הגן על תוכניתו לשלוח חיילים נוספים לעירק. הסנאטורית קלינטון המבקרת בבגדד: "האלימות כאן גוברת"

נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש מגן על החלטתו לשלוח יותר מ-20,000 חיילים נוספים לעירק, על אף התנגדות הדמוקרטים. בנאום הרדיו השבועי שלו אמר הנשיא, כי "זכותם של חברי הקונגרס להביע את דעתם, אך על המתנגדים לתוכנית החדשה להציע חלופה". בוש הוסיף, כי "זה חוסר אחריות להתנגד לדבר מבלי להציע דבר אחר".

ארגון אל קאעדה בעירק אומר, כי התוכנית החדשה לא תשנה את העובדה ש"האמריקאים יובסו". בהודעה שפורסמה באתר האינטרנט של הארגון נאמר, כי "גם בעבר ניסו הצלבנים לשנות את תנאי הקרב ולהוסיף כוחות, ללא הצלחה".

בקול ישראל דווח, כי הסנאטורית הילרי קלינטון, המבקרת בבגדד, קוראת לנשיא בוש להתחיל להוציא את הכוחות האמריקאים מהמדינה. "יש להבהיר לעירקים שהמחוייבות שלנו במדינה אינה בלתי מוגבלת", אמרה קלינטון והוסיפה, כי "איננו נמצאים כאן כדי להגן על מנהיגיהם ולא נהיה כאן בכוננות כדי לבוא מדי פעם על פי רצונם". זהו ביקורה השלישי של קלינטון במדינה, ולדבריה – "האלימות גוברת".

בתוך כך, ראש ממשלת עירק נורי אל-מליכי מביע תמיכה בתכניתו של בוש לשליחת החיילים הנוספים. לדבריו, הכוח הנוסף יפעל בשיתוף עם העירקים כדי לייצב את המצב ולהשיב את השלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully