וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון לא מתרגש מסקרים: "אני אנצח"

10.1.2007 / 15:05

סקר מעריב מגלה שחברי העבודה סולחים לברק: 30% היו בוחרים בו לראשות המפלגה, לעומת 23% באילון. 48% חושבים שהוא השתנה לטובה. השרה תמיר מתייצבת לצד פרץ

המועמד לראשות מפלגת העבודה עמי אילון אמר היום, כי הוא לא מתרגש מסקר "מעריב", לפיו אהוד ברק מוביל לראשונה במרוץ. בראיון לגלי צה"ל אמר אילון, כי הקמפיין ארוך והמגמות ברורות. לדבריו, הוא ינצח ויוביל את המפלגה.

מהסקר שפורסם הבוקר עולה, כי חברי מפלגת העבודה סלחו לראש הממשלה לשעבר אהוד ברק. שלושה ימים לאחר שהכריז על שובו לזירה הפוליטית מוביל ברק בסקרים כמועמד להוביל את מפלגת העבודה.

בסקרים קודמים, טרם הכרזתו הרשמית של ברק, הוביל עמי אילון על ברק בכמה אחוזים. בסקר החדש מוביל ברק בהפרש ניכר: 30% היו בוחרים בו לראשות המפלגה, 23% תומכים באילון. ח"כ אופיר פינס זוכה ל-18% ועמיר פרץ – 12% בלבד.

אילון מפגר אחרי ברק גם בשאלה למי יש סיכוי רב יותר לנצח בבחירות הבאות: 38% ממתפקדי מפלגת העבודה חושבים שברק הוא בעלי הסיכויים, 23% חושבים שאילון ינצח. גם כאן משתרך פרץ מאחור, עם 12%. ומי המועמד המתאים לדעת המתפקדים לתפקיד שר הביטחון? ברק זוכה ל-48% תמיכה, אילון עם 29%, פרץ – רק 4.8%.

ברק הפך מאחת הדמויות הפחות אהובות בפוליטיקה למועמד החזק ביותר של מתפקדי המפלגה. 48% מהם אומרים שהוא השתנה לטובה מאז הברק האחרון שהכרנו. 34% אומרים שהוא לא השתנה כלל, רק 4% אומרים שראש הממשלה לשעבר השתנה לרעה.

בתוך כך, השרה יולי תמיר מתייצבת לימינו של פרץ. בראיון לקול ישראל אמרה תמיר, כי יש מי שרוצים לסלק את פרץ מהמערכת הפוליטית, והמתקפה נגדו מוגזמת ואינה ראויה. "פרץ עשה טעויות רבות, אך כולנו עושים טעויות", דבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully