וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתה חלקית בבתי הספר ובמכללות

10.1.2007 / 7:21

כיתות א', ב', י"א' ו-י"'ב יושבתו היום במחאה על התנהלות האוצר בהסכמי השכר עמם. גם הסטודנטים במכללות שובתים

ארגוני המורים משביתים היום את הלימודים בכיתות א'-ב' וי"א-י"ב. זאת במחאה על התנהלות משרד האוצר בחתימה על הסכמי שכר חדשים עם המורים. בתי הספר היסודיים בישובי עוטף עזה יפעלו כסדרם. באילת יחלו הלימודים בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים בשעה השנייה. ברמת הגולן יתקיימו הלימודים כסדרם בבתי הספר היסודיים, ויושבתו הלימודים רק בכיתות י"א ו-י"ב. עם זאת קרא אתמול ועד ההורים הארצי לשלוח את התלמידים לבתי הספר.

המורים מוחים בנוסף על רמת האלימות, לאחר שלושה מקרי אלימות נגד מורים וגננות בשבועיים האחרונים.

גם ארגון הסטודנטים ישבית מחר את הלימודים בכ-30 מכללות, במחאה על אי שיתופם של הסטודנטים בועדת שוחט, הדנה ברפורמה בהשכלה הגבוהה. הסטודנטים טוענים כי וועדת שוחט מעוניינת להעלות את שכר הלימוד ולפגוע במעמדן ובתקציבן של המכללות.

חלק מהמכללות שישבתו: עמק הירדן, דוד ילין, המכללה הערבית לחינוך, רופין, לוינסקי לחינוך, בית ברל, אקדמית באר שבע, טכנולוגית באר שבע, אפרתה, אמונה, אקדמית ת"א יפו, אורות ישראל, אורט סינגלובסקי, גורדון, הנדסה ירושלים, אוהלו לחינוך, אחווה, אורט הרמלין.

ארגון הסטודנטים בישראל פתח מוקד מידע טלפוני לסטודנטים בטלפון 03-5371577. במוקד ניתן לקבל מידע על מאבק הסטודנטים, מועדי הפגנות. מארגון הסטודנטים נמסר כי המוקד נפתח על מנת לתת כתובת לסטודנטים שאינם מחוברים לאגודות הסטודנטים במוסדות הלימוד. בנוסף במוקד המידע רשימה מסודרת של המוסדות האקדמיים המושבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully