וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: שביתה חלקית בבתי הספר ובמכללות

9.1.2007 / 15:57

ארגוני המורים ישביתו את כיתות א', ב', י"א ו-י"ב. הסטודנטים ישביתו את הלימודים מחר ב-30 מכללות

ארגוני המורים ישביתו מחר את הלימודים בכיתות א'-ב' וי"א-י"ב. זאת במחאה על התנהלות משרד האוצר בחתימה על הסכמי שכר חדשים עם המורים. עם זאת, בגלי צה"ל דווח כי בתי הספר היסודיים בישובי עוטף עזה יפעלו כסדרם. באילת יחלו הלימודים בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים בשעה השנייה. בשל שלושה מקרי אלימות נגד מורים וגננות בשבועיים האחרונים.

גם ארגון הסטודנטים ישבית מחר את הלימודים בכ-30 מכללות, במחאה על אי שיתופם של הסטודנטים בועדת שוחט, הדנה ברפורמה בהשכלה הגבוהה. בקול ישראל דווח, כי הסטודנטים טוענים כי וועדת שוחט מעוניינת להעלות את שכר הלימוד ולפגוע במעמדן ובתקציבן של המכללות.

יו"ר ארגון הסטודנטים, איתי ברדה, ציין כי באחרונה שרת החינוך, יולי תמיר, הצטרפה להמלצות ועדת שוחט, ואמרה כי שכר הלימוד נמוך מדי ויש להעלותו כתנאי לקבלת תקציבים נוספים ממשרד האוצר. לדברי ברדה, "המכללות ממוקמות ברובן בפריפריה, באזורים במצב סוציו-אקונומי שאינו מהגבוהים, ופגיעה בתקציביהן יחד עם העלאת שכר הלימוד תהיה מכת מוות, שתוביל להעצמת הפערים החברתיים".

חלק מהמכללות שישבתו מחר: עמק הירדן, דוד ילין, המכללה הערבית לחינוך, רופין, לוינסקי לחינוך, בית ברל, אקדמית באר שבע, טכנולוגית באר שבע, אפרתה, אמונה, אקדמית ת"א יפו, אורות ישראל, אורט סינגלובסקי, גורדון, הנדסה ירושלים, אוהלו לחינוך, אחווה, אורט הרמלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully