וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית הנשיא - עסקים כרגיל

מיטל אופיר

20.1.2007 / 13:04

קצב מחכה בדממה למוצא פיו של מזוז בעניין כתב האישום. בינתיים, הוא שומר על ארשת שלווה, ואפילו בלו"ז הנשיאותי אין רמז לסערה

מאז תמה החקירה המשטרתית בפרשת קצב, בית הנשיא שומר על דממה יחסית. בלשכתו של משה קצב משתדלים לשדר עסקים כרגיל, ומדי פעם משחררים הודעה לתקשורת. הנשיא ממשיך למלא את חובותיו הנשיאותיות, פוגש את המשלחת ההיא, את הנציג ההוא, מסייר פה, מסייר שם, לא מהסס לנאום, לפגוש, לשאול ולהישאל.

בלוח הזמנים אין שינוי. קצב לא נבצר מההלוויה של [[טדי קולק]] בתחילת החודש. בתחילת השנה האזרחית הוא אף ערך במשכנו קבלת פנים לראשי העדות הנוצריות בישראל. הוא גם נפגש כרגיל עם ראש המועצה לביטחון לאומי, ועם ח"כ צחי הנגבי, יושב ועדת חוץ וביטחון לפני שבוע.

"שום ביטולים"

לדברי הסובבים אותו, במהלך הפגישות והסיורים הוא שומר על ארשת שלווה ומחוייכת. אחד הנוכחים בסיור שערך בימים האחרונים, אמר שהוא התנהג באופן רגיל, להגדרתו, ו"די בנינוחות".

מבית הנשיא מסרו לוואלה! חדשות, שהנשיא מקיים "פעילות רגילה, שום ביטולים".

לפני כשבוע נודע, כי היועץ המשפטי לממשלה [[מני מזוז]] יחליט האם להגיש כתב אישום עד אמצע חודש ינואר, ובאילו סעיפי אישום. אם יוחלט לעשות כן, יועבר חומר החקירה וטיוטה ראשונית של כתב האישום לסנגוריו של קצב, לצורך הכנה לשימוע. החלטה סופית על הגשת כתב האישום, תתקבל בסביבות חודש מרץ. בשבועות האחרונים דיווחו מקורות המקורבים ליועץ המשפטי, כי מזוז נוטה להכליל בכתב האישום את עבירת האונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully