וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקשר עם הישראלים נגמר עם שריקת הסיום"

יוני מנדל

7.1.2007 / 14:03

המאמן הפלסטיני של נבחרת השלום מגן על שחקני נבחרת השלום ומבקש שלא להענישם: זו לא היתה החלטה שלנו להשתתף

ג'מאל חודיידה, המאמן הפלסטיני של נבחרת השלום הישראלית-פלסטינית מגיב בראיון לסוכנות "מען" על רצון ההתאחדות להעניש שחקנים פלסטינים שלקחו חלק במשחק.

המשחק, שהתקיים ב-27 לדצמבר בסביליה שבספרד, גרר אחריו תגובות נזעמות של התאחדות הכדורגל הפלסטינית שטענה כי אין לשתף פעולה עם שחקנים ישראלים בזמן ש"הממשלה הישראלית ממשיכה בתוקפנותה כלפי העם הפלסטיני". בהודעת ההתאחדות נמסר שכל מטרתו של המשחק היתה להציג את ישראל כרודפת שלום בעוד המציאות היא שונה לגמרי.

בראיון טוען חודיידה, אחד משחקני הכדורגל הבולטים ברשות הפלסטינית ואסיר ביטחוני לשעבר, כי הוא כבר שימש כמאמן הפלסטיני במשחק השלום הקודם שהתקיים לפני כמה שנים בברצלונה. עם זאת, לדבריו "אני לא הייתי הדמות הכי בולטת מקרב מעולם הכדורגל הפלסטיני. שיחקו שם גם שחקנים מוכשרים ובולטים כמו יחיא עאסי וג'ובראן כחלה".

עוד טוען חודיידה, שהאחריות על השתתפות השחקנים אינה שלהם אלא של יו"ר הרשות. לטענתו, משחקים מעין אלו התקיימו מאז שנת 2000, כשהראשון שבהם היה באישורו של יו"ר הרשות לשעבר יאסר ערפאת. לדבריו, ההחלטה אם לשחק או לא כלל לא הייתה אישית. "אנו מחוייבים להחלטות המדיניות של יו"ר הרשות, וההחלטה להשתתף במשחק הייתה שלו". לכן חודיידה ביקש שלא להאשים את השחקנים הפלסטינים "בנורמליזציה עם ישראל, שכן מדובר בהחלטה של יו"ר הרשות ולא שלהם".

לטענתו של חודיידה, המשלחת הפלסטינית למשחק לא קיבלה כל טובת הנאה כספית על השתתפותה. לדבריו, כל קשר עם הצד הישראלי נפסק עם שריקת הסיום של המשחק: "הקשר בינינו לבין הצד הישראלי, כולל עם המאמן הישראלי (גיא לוי – י.מ.), נמשך רק לאורך 90 הדקות של המשחק עצמו, ולא נמשך מעבר לזה כלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully