וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא במכתב להירשזון: לא מוניתי לתפקיד משיקולים זרים

ארנון בן-יאיר

7.1.2007 / 11:51

במכתב ששלח ג'קי מצא לשר האוצר מתא המעצר נכתב: המינוי שלי זכה להמלצות מקיר לקיר

ראש רשות המסים, ג'קי מצא, החשוד המרכזי בפרשת מינויי השוחד ברשות המסים, שיגר הבוקר מכתב תמוה מתא מעצרו לשר האוצר, אברהם הירשזון, שהופץ לכל העיתונים, בו הוא מכחיש את החשדות המיוחסים לו ואף מפרט טענות המועלות כלפיו במסגרת החקירה.

ככלל, לנחקר אסור לדבר על דבר חקירתו ועל הנעשה בחדרי החקירה עם איש, למעט עם עורך דינו. עיסוק בנושאים הנתונים לחקירה עלול להוות שיבוש הליכי חקירה ומשפט, שהוא עבירה פלילית בפני עצמה. לדברי עורכי דין העוסקים בתחום, המכתב מתמיה, וייתכן כי עם אדם מן השורה הרשויות היו באות חשבון על מכתב כזה.

במכתבו אומר מצא, כי "נדהמתי לשמוע בחקירה את הטענה כי גורמים זרים הביאו למינויי". לטענתו, על מינויו לתפקיד הוחלט לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה פסל מינוי של כל מועמד חיצוני לתפקיד. עוד לדבריו, הוא זכה להמלצות "מקיר לקיר", החל בראש הרשות היוצא, איתן רוב, הנחקר אף הוא כיום בפרשת מינויי השוחד, וכלה בשורה ארוכה של נציבים ובכירים לשעבר ברשות המסים.

לטענת מצא, במהלך כהונתו הוא מינה עובדים שונים לתפקידים שונים ברשות, כאשר כולם היו ראויים ונעשו לפי מיטב שיקול דעתו, אמונתו ומצפונו. מצא תומך בהחלטת השר הירשזון למנות את יוסי בכר כממלא מקום ראש הרשות, על מנת שתוכל לחזור במהרה לתפקוד מלא. לדברי מצא, בתקופה הקרובה עליו להתמקד במאבק על שמו הטוב ועל חפותו.

לבסוף, מצא מודה להירשזון על התמיכה בו, ומבקש להעביר באמצעותו את תודתו לעובדי רשות המסים, הממלאים את תפקידם בנאמנות ובמסירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully