וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טפו על הבוגדים"

יוני מנדל

3.1.2007 / 15:42

במאמר מערכת קשה פרסם אתר הספורט הפלסטיני "אטלס" את שמות השחקנים הפלסטינים ששיחקו במשחק השלום. חבר התאחדות: נעניש אותם

"טפו על הבוגדים", זוהי הכותרת בה בחר אתר הספורט הפלסטיני "אטלס" לפתוח את כתבת המערכת המפרסמת באופן בלעדי ברשות הפלסטינית את שמות שחקני הכדורגל שהשתתפו במשחק השלום בסביליה לפני שבוע.

במאמר מערכת זועם נגד השחקנים "שחטאו בחטא הנורמליזציה עם ישראל", פרסמה "אטלס" באותיות קידוש לבנה את שמותיהם ופרטיהם של מי שכונו "סוחרי הדם הפלסטיני, שמכרו את פלסטין בעבור חופן דולרים". עוד נכתב במאמר, כי השחקנים הפלסטינים "העדיפו לשחק כדורגל עם ישראלים ולדרוך על דם השהידים והפצועים, בעוד התוקפנות הישראלית כנגד הפלסטינים נמשכת בכל חוזקה".

במאמר נטען כי משחקי הכדורגל למען השלום מציגים לעולם תמונה משובשת של המציאות הפלסטינית. "הישראלים רוצים להראות לעולם שהם משחקים שלום", נכתב, "אולם זה רק למראית עין – במציאות, הם ממשיכים להרוג ולפגוע בעם הפלסטיני".

עוד במאמר - "רוב הבוגדים במשחק מגיעים מהעיר יריחו, ואין אף בוגד מעיר הבירה של פלסטין – ירושלים". לאחר מכן מובאת הרשימה המלאה שכוללת את יחיא עאסי, סאייד מנאצרה ופאדי סוויטי ממועדון הכדורגל אלהילאל ביריחו, מוחמד עאשור ואחמד עיד, ממועדון "בלאדנא" ביריחו, עימאד א-דין מצעירי חברון, ג'ובראן כחלה מאיחוד אלבירה, ראפת אבו ח'אטר, ג'מאל חודיידה ואוסאמה אבו-עוליא מאיחוד טול כרם.

חבר התאחדות: הם יישאו בעונשים כבדים

ג'מאל זקוט, חבר התאחדות הכדורגל הפלסטינית, התייחס בכתבה לשחקנים הפלסטינים ששיתפו פעולה במשחק השלום, ואמר "כי פעולתם זו לא תעבור ללא שההתאחדות תבוא איתם חשבון".

לדבריו, השחקנים לקחו חלק בפעילות שעומדת בניגוד לרצונו של העם הפלסטיני, ולפיכך הם ישאו בעונשים קשים בתוך הליך משפטי שייערך להם בהתאחדות. "ברור לכולם", אמר זקוט, "שהמטרה של משחקים מהסוג הזה הוא לא באמת לקדם את השלום בין העמים אלא לייפות את הפרצוף המכוער של הכיבוש הישראלי כנגד העם הפלסטיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully