וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירשזון יערוך כינוס מוטיבציה לעובדי רשות המסים

טל לוי

3.1.2007 / 12:52

בלשכת שר האוצר חוששים מאבדן מוטיבציה ברשות המסים, עד כדי פגיעה בהכנסות המדינה

שר האוצר אברהם הירשזון, יערוך היום בצהריים כינוס בנוכחות כל הפקידים הבכירים של רשות המסים. מדובר בעשרות אנשים בדרגי סמנכ"לים ובדרג ראשי אגפים מתוך אגפי המקרקעין, מס הכנסה, המכס ועוד.

המפגש המתוכנן הוא למעשה "כינוס מוטיבציה", המתקיים בעקבות התבטאויות קשות של סמנכ"לים ברשות. הדי הדברים מעוררים בלשכת האוצר חשש לאובדן מוטיבציה לעבודה ברשות המסים, עד כדי פגיעה בהכנסות המדינה. במסגרת הכינוס צפוי הירשזון לומר לעובדים כי המשטרה עדיין חוקרת את הנעשה ברשות וכי אין להגיע למסקנות נמהרות בשלב זה. הירשזון ממשיך להעניק גיבוי מלא לכל השדרות המקצועיות ברשות, מתוך תקווה כי אלה ימשיכו לבצע עבודתם נאמנה.

בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול בערב את מעצרם של יו"ר רשות המסים, ג'קי מצא, בשישה ימים ואת המעצר של קודמו בתפקיד, איתן רוב, בשלושה ימים. זאת, בחשד למעורבות בפרשת שוחד ומרמה נרחבת ברשות. לפי החשד, השניים פעלו למינוי אנשי שלומם של שני אנשי עסקים, יורם קארשי וקובי בן-גור, לעמדות מפתח ברשות ואלה סייעו לקארשי, לבן-גור ולמקורביהם לקבל הקלות מס.

מנהלת לשכת ראש הממשלה, שולה זקן (אחותו של קארשי), נחקרה בחשד שעמדה מאחורי מינויו של מצא לתפקידו, כשהיתה ראש לשכתו של אהוד אולמרט כשר האוצר, לפני יותר משנה. מעצרם של קארשי ובן גור הוארך בשמונה ימים, וזקן שוחררה למעצר בית בן עשרה ימים. כניסתה ללשכת רה"מ נאסרה למשך השבועיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully