וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון גלובר מועמד לעירוני נהריה

3.1.2007 / 17:53

הסמול פורוורד שיחק בעבר באטלנטה הוקס ב-NBA ואולקר הטורקית. ברקוביץ': "הוא מועמד, לאו דווקא על חשבונו של ג'ף גריר"

עירוני נהריה לא קופאת על שמריה, ולאחר שסיימה את דרכה ביורוקאפ, מחפש המנהל המקצועי של הקבוצה, מיקי ברקוביץ', לחזק את הקבוצה לקראת המשך העונה בליגה.

משום כך, נמצאת נהריה במגעים עם דיון גלובר (28, 1.96 מ'). הסמול פורוורד, בוגר מכללת ג'ורג'יה טק, שיחק חמש שנים באטלנטה הוקס מה-NBA שם קלע ממוצע מכובד של 8.2 נקודות ב-273 משחקים. בשנת 2004 עבר גלובר לשחק בשורות אולקר איסטנבול וקלע 8.5 נקודות בממוצע ב-14 משחקי יורוליג. בפברואר 2005 עזב השחקן את איסטנבול וחזר ל-NBA, הפעם לסן אנטוניו ספרס, בה שיחק שבעה משחקים בלבד.

מהמעבר לליגה הטובה בעולם, חלה נסיגה בקריירה של השחקן. בקיץ אותה שנה הוא עבר ליוסטון, אך נפצע ולא שיחק מאז. גלובר צפוי להגיע להתרשמות בקבוצה ככל הנראה בשבוע הבא.

הבאתו של גלובר או שחקן בעמדתו בעצם מבשרים כי נהריה מעוניינת לחתוך את ג'ף גריר (27, 1.95 מ') המשחק בשורותיה. גריר לא שיחק עם נהריה ביורוקאפ בשל הגבלות על מכסת הזרים, ועד כה רשם 8.7 נקודות בממוצע בשבעה משחקי ליגה.

מיקי ברקוביץ התייחס היום (רביעי) לבואו האפשרי של גלובר לקבוצה: "גלובר כבר היה מועמד אצלנו בעבר, והקבוצה תמיד רוצה להשתפר ולהתחזק. יש הרבה שמות והוא אחד המועמדים. אנחנו לא נביא אף אחד השבוע. אם נחתים שחקן כלשהו, זה לאו דווקא יביא להדחתו של ג'ף גריר או כל אחד אחר, ויכול להיות שנשחק עם חמישה זרים למשך תקופה".

עדכון ראשון: 10:29, 03/01/07
עדכון אחרון: 17:53, 03/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully