וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירשזון שוקל מינוי זמני לרשות המסים

3.1.2007 / 11:41

בעקבות פרשת השחיתות לכאורה, שוקל שר האוצר למנות מינוי זמני תחת מצא, שמעצרו הוארך ב-6 ימים. החקירה התחדשה הבוקר

שר האוצר אברהם הירשזון שוקל למנות ממלא מקום זמני למנהל רשות המיסים ג'קי מצא, בעקבות החדשות נגדו. אם יבוצע המהלך, יוגבל המינוי לתקופת החקירות. כך דווח בגלי צה"ל.

הירשזון שיסח אתמול את תפקוד הרשות, ואמר כי "בזכותו תושבי הצפון קיבלו בזמן הפיצויים, לאחר המלחמה". הוא הביע תקווה שהחקירה תסתיים במהרה, ואמר כי "אני משוכנע שהמשטרה חוקרת באחריות וביעילות".

המשטרה חושדת שמינויו של ראש הרשות למסים מצא נעשה תוך מתן טובות הנאה או שוחד, בנוסף לחדשות שפורסמו עד כה לשחיתות ברשות. בקול ישראל דווח, כי עורך דינו של מצא, נבות תל צור, הכחיש את הדברים. מצא מונה לפני כשנה וחצי על ידי שר האוצר דאז אהוד אולמרט, שטען אז כי מדובר במינוי מקצועי מן המעלה הראשונה. המשטרה אמרה כי כרגע אולמרט אינו חשוד וכי לפי שעה אין כוונה להזמינו לחקירה.

מעצרו של מצא הוארך אמש ב-6 ימים, כמו גם מעצרו של קודמו בתפקיד, איתן רוב. השניים חשודים כי לקחו שוחד מאנשי עסקים בולטים, ובתמורה איפשרו להם לשלוט במינויים ברשות המסים.

ראש לשכת ראש הממשלה, שולה זקן, נשלחה למעצר בית של 10 ימים, במהלכם תהיה מנועה מלמלא את תפקידה. זקן חשודה שתיווכה בין אנשי עסקים המקורבים לה לבין רשות המסים.

זקן תהיה מנועה מליצור קשר עם לשכת רה"מ במשך 14 יום נוספים לאחר תום מעצר הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully