וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רשות המסים משותקת, העובדים חפויי ראש"

איתן אבריאל

2.1.2007 / 22:01

כך אמר הערב רואה חשבון שהיה בעבר בכיר ברשות המסים, והוסיף כי "המשטרה הורסת רשת שלמה בחקירה הגלויה של ראשיה"

רואה חשבון עצמאי שכיהן בעבר בתפקיד בכיר ברשות המסים אמר הערב, כי "רשות המסים משותקת ואינה מתפקדת", לדבריו, "כל המערכת משותקת היום. אנשים מסתובבים חפויי ראש ולא מתפקדים".

רואה החשבון מעלה חשש גם לגבי תפקוד המערכת בימים הקרובים, על רקע הכתם שכבר דבק בראשי המערכת. "בלי קשר לתוצאות החקירה, המשטרה הורסת רשות שלמה. מדוע היא לוקחת את ראש הרשות לחקירה גלויה? איך הוא יקיים מעכשיו דיונים עם נישומים ואיך הוא יטפל בתיקים?"

לטענת הבכיר, בכל החומרים שפירסמה המשטרה ומהדברים שהתפרסמו באתרי האינטרנט, אין עדיין ראיה לעבירה אמיתית שאותה ביצע ראש הרשות, ג'קי מצא. "אנשי העסקים הירושלמים הם עסקנים פוליטיים קטנים, אשר נוהגים להתהדר בנוצות שאין להם, כולל לספר שהם אלה שהביאו למינוי זה או אחר.

אני לא מאמין בסיפור הזה. ג'קי מצא הוא מינוי ראוי לראש הרשות, וגם שוקי ויטה היה יכול להיות מינוי ראוי. הרי השניים היו מועמדים והיתה התלבטות במי לבחור. יכול להיות שיש סיפור אחר, והמשטרה מפזרת עשן, אבל מהחומר הנוכחי נראה לי שהדברים מוצגים ללא פרופורציה".

רואה החשבון, המכיר היטב את נפשות הפועלות, טען כי יש להפריד בין שתי פרשיות. הראשונה קשורה לרואה החשבון ופעיל הליכוד קובי בן גור ומנכ"ל רשות המסים לשעבר איתן רוב - סיפור היסטורי שכבר פורסם בעבר, לפיו העניק רוב לידידו בן גור ולחבריו הקלות במס. הסיפור השני הוא הסיפור הנוכחי, המערב את ג'קי מצא, המינוי שלו ומינוי אחרים, וכן את ראש לשכתו של ראש הממשלה אולמרט, שולה זקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully