וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירק מתכוננת להוצאתו להורג של סדאם

30.12.2006 / 0:04

בעוד שאיש אינו יודע מי מחזיק בשליט עירק לשעבר, בכירים עירקים טוענים כי הוא יוצא להורג בשעות הקרובות, ומשרד ההגנה האמריקאי העלה את כוננות כוחותיו בעירק

שליט עירק לשעבר סדאם חוסיין עשוי לסיים את חייו כבר בשעות הקרובות. בכיר עירקי אמר אתמול כי הוצאתו להורג של סדאם חוסיין עשויה להתבצע כבר בשעות הקרובות. ממשלת עירק כינסה אמש ישיבת חירום, על מנת לדון בהשלכות הוצאתו להורג , כך דווח בקול ישראל. פרקליטיו של חוסיין פנו לבית משפט אמריקאי בבקשה למנוע את העברתו לידי רשויות עירק.

שופט בית הדין לעירעורים בבגדד מוניר חדד אמר כי סדאם חוסיין יוצא להורג עד מחר. חדד, שהתבקש להיות נוכח בהוצאה להורג, מסר כי הורו לו להיערך להוצאתו להורג של סדאם עוד הלילה או מחר עם שחר.

הרשויות העירקיות הכחישו אתמול את טענת פרקליטו של סדאם, שטען שארה"ב כבר העבירה את סדאם לחזקת העירקים, אולם מאוחר יותר אמר הבכיר כי "דברים השתנו בשעות האחרונות. ייתכן שהוא ייתלה כבר בשעות הקרובות, אך זה לא בטוח". דובר משרד החוץ בוושינגטון מסר עם זאת, כי סדאם נותר באחזקת הכוחות האמריקאים בעירק.

עם זאת, משרד ההגנה בוושינגטון העלה את רמת הכוננות של הכוחות האמריקאים המוצבים בעירק לקראת ההוצאה להורג של סדאם חוסיין. בגלי צה"ל דווח, כי לטענת משרד ההגנה האמריקאי, חיילים ערוכים להתמודד עם כל גל אלימות שעשוי להתפתח אחרי ביצוע גזר הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully