וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון לבעיית החשמל - שימורי "כאילו ואט"

29.12.2006 / 0:11

השבוע שברנו שיא בצריכת חשמל, והתבקשנו למעט בשימוש. "עמותת בצחוק" המודאגת תחלק חשמל בשימורים לשעת חירום

בפרסומת האחרונה של חברת החשמל היא מתחייבת
לעדכן את אזרחי המדינה בעומס החשמל באמצעות כלי התקשורת, כך שכשניקלע ל"מצב אדום" נוכל לרוץ ולכבות את המכשירים ולמנוע את הפסקות החשמל. בעקבות כך, החליטה עמותת "בצחוק" לא רק להפחית את העומס, אלא לעשות מאמץ נוסף ולסייע לחברת החשמל להתמודד עם כמויות צריכת החשמל של הציבור.

בשל כך, ובעיקר בשל הנתונים המדאיגים משלשום לפיהם שבר הציבור הישראלי את שיא כל הזמנים בצריכת החשמל, יחלקו מתנדבי העמותה שימורי "כאילו ואט" לכל דורש. קופסאות השימורים של ה"כאילו ואט" מכילות "חשמל לשעת חירום המיועד לשימוש ביתי, עדיף בשילוב חשמל סטטי". על גבי הקופסאות מופיע גרף חברת החשמל עם ההנחיה "לפתוח במקרה של עומס יתר, בהתאם למדד חברת החשמל".

מתנדבי העמותה אמרו, כי הם לא יוצאים נגד חברת החשמל, "אלא שהפתרון שהיא מציעה - אי שימוש במוצרי חשמל, במקום פתרון של הגדלת תפוקת החשמל והתמודדות אמיתית עם העומס, נראה לנו כמחייב הצעת פתרון משלנו. מבחינת הציבור הישראלי שני הפתרונות טובים באותה המידה".

עמותת "בצחוק" הנה עמותה ציבורית רשומה אשר שמה לה למטרה להגביר את השמחה והחיוך בישראל באמצעות הומור וצחוק, לעודד את החברה הישראלית להסתכל על החיים באופטימיות ולקדם התמודדות עם מצבים בחיים באמצעות הומור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully