וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייר נופש בחינם באחוזת הבי-ג'יז

שי אילן

28.12.2006 / 16:44

ה"איבנינג סטנדרד" הבריטי חשף: ראש ממשלת בריטניה והמשפחה גם נפשו בחופשת הקיץ בחינם אצל קליף ריצ'רד

טוני ושרי בלייר ושלושת ילדיהם משכו 60 אלף ליש"ט מאוצר הממלכה הבריטית כדי לנפוש בפלורידה. לעומת זאת, הם לא שילמו דבר למארחם, רובין גיב, אקס בי-ג'יז, כך דיווח אמש העיתון הבריטי "איבנינג סטנדרד". בדאונינג סטריט טוענים שמשפחת בלייר משלמת עבור החופשה שלה במיאמי ביץ', אבל דווינה גיב, אישתו של רובין, אמרה שלא דרשה ולא קיבלה כסף. לדבריה "זה רק אירוח ידידותי".

חברי פרלמנט בריטים ביקשו מבלייר הבהרות לגבי חופשתו והעלו תהיות האם ניפח את חשבון ההוצאות שלו ועשה שימוש לא ראוי בכספי משלם המסים.

אין זו הפעם הראשונה שמשפחת בלייר חוסכת בהוצאות ומתארחת אצל מפורסמים. בחופשת הקיץ הם התארחו אצל סר קליף ריצ'רד. טוני בלייר אולי נטש את משאלותיו מתקופת האוניברסיטה, להיות כוכב פופ, אבל חוג חבריו בקרב גיבורי הז'אנר הולך וגדל. גם מכך עולה ריח לא נעים – גיב וריצ'רדס נמנים בין המוזיקאים המנסים לשנות את חוקי זכויות היוצרים, כך שיוכלו ליהנות מתמלוגים תקופה ארוכה יותר.

ועוד פרט פיקנטי: האחוזה בה מתארחת משפחת גיב בפלורידה, אירחה בעבר את נשיא ארה"ב ג'ון פ. קנדי ואת פילגשו, מרילין מונרו. בני הזוג גיב, שמנהלים נישואים פתוחים, ממשיכים לקיים את המסורת ונוהגים לערוך באחוזה מסיבות שה"איבנינג סטנדרד" מכנה "דקדנטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully