וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטייקים בסכנה: עיצומים בשירות הוטרינרי

28.12.2006 / 15:12

שחיטת והובלת בקר וצאן לא תאושר, ויבוא וייצוא של תוצרת חקלאית יופסקו, במחאה על פיטורים במשרד החקלאות

עובדי השירותים הוטרינרים פתחו הבוקר בעיצומים והפסיקו להנפיק אישורי שחיטה והובלה של בקר וצאן. הוטרינרים מוחים על הסעיף בחוק ההסדרים אשר הופך את השירותים הווטרינרים מיחידה עצמאית למחלקה במשרד החקלאות, ועל קידום התוכניות לקיצוצים ופיטורים בשירותים הוטרינרים ובשרות ההדרכה על ידי הנהלת משרד החקלאות.

ביום ראשון תתרחב השביתה, ויצטרפו אליה עובדי השירות להגנת הצומח. נמלי הים והאוויר של ישראל ייסגרו ליצוא וייבוא של תוצרת חקלאית ולא יינתן אישור לשינוע בינלאומי של פירות, ירקות, פרחים בעלי חיים, חיטה, מספוא ותוצרת חקלאית אחרת.

היום נמשכה שחיטת בקר וצאן שהאישורים לשחיטתם כבר סופקו, אך החל ביום ראשון תופסק לחלוטין השחיטה. בשירותים הווטרינרים מזהירים מפני מחסור בבשר, שיוחרף בשל חג הקרבן המוסלמי שיצוין בתחילת השבוע.

הועד הארצי של עובדי משרד החקלאות הורה לעובדי השירותים הווטרינרים שלא לאשר פריקה של אונייה הנושאת 5,000 עגלים המיועדים למשקי פיטום בישראל וברצועת עזה, האמורה לעגון בנמל אילת במוצאי שבת.

העיצומים הוכרזו על העיצומים לאחר שקיבלו את אישור ההסתדרות, ובתיאום עם יו"ר ההסתדרות הכללית עופר עיני ויו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully