וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווארד - בעל תנאי הקבלה הקשים ביותר בארה"ב

עינב בן יהודה

27.12.2006 / 15:13

לתלמידי סטנפורד הסיכוי הטוב ביותר לתעסוקה. כך עולה מהדירוג השנתי של בתי הספר למנהל עסקים של פרינסטון ריוויו

בית הספר למנהל עסקים של הרווארד הוא בעל תנאי הקבלה הקשים ביותר בארה"ב, כך עולה מהדירוג השנתי של בתי הספר למנהל עסקים של פרינסטון ריוויו (The Princeton Review), הפועלת בתחום ההכנה ללימודים אקדמיים.

דירוג בתי הספר נעשה באמצעות סקר בו השתתפו 18 אלף סטודנטים ב-282 מסלולי הלימוד למנהל עסקים באוניברסיטאות ובקולג'ים השונים בארצות הברית, במהלך 2006. במסגרת השאלון הוצגו לסטודנטים 80 שאלות בנושאי הלימודים, תוכניות לקריירה בעתיד וחיי הקמפוס. מדרג האוניברסיטאות של פרינסטון ריוויו מתפרסם מדי שנה, זו השנה ה-16 ברציפות, וכולל פרופיל של מוסדות לימוד מובילים בארצות הברית.

מהדירוג עולה עוד, כי את הקטגוריה "האוניברסיטה עם סיכויי ההעסקה הגבוהים ביותר לבוגרים" מובילה אוניברסיטת סטנפורד, הפרופסורים הטובים ביותר מלמדים באוניברסיטת אינדיאנה-בלומינגטון, האוניברסיטה הידידותית ביותר לסטודנטים בעלי משפחות וילדים היא אוניברסיטת בריגהאם יאנג, הקמפוס היפה ביותר הינו הקמפוס של אוניברסיטת אמורי ואילו האוניברסיטה עם ההזדמנויות הטובות ביותר לנשים היא בבסון קולג'.

גיא בלוסטוקי, סמנכ"ל השיווק של פרינסטון ריוויו ישראל, מציין כי בשנה האחרונה חלה עלייה של 7% במספר הישראלים הנרשמים לבחינת ה-GMAT, המהווה אחד מתנאי הקבלה ללימודי תואר שני במנהל עסקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully