וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמריקן ביוטי" מוביל את רשימת המועמדים לפרסי גלובוס הזהב

20.12.1999 / 17:43

זכה לשש מועמדויות. מיד אחריו: "המודיע" ו"מר ריפלי המוכשר" עם חמש

"המודיע", "ההוריקן", "סוף הרומן", "אמריקן ביוטי" ו"מר ריפלי המוכשר" - אלו הם חמשת המועמדים הסופיים לפרס הסרט הדרמטי הטוב ביותר בתחרות גלובוס הזהב. במסיבת עיתונאים שהסתיימה זה עתה, נחשפו המועמדים בקטגוריות השונות של הטקס אשר יערך כמדי שנה ב-23 בינואר ושנהוג לטעון כי הוא זו החוזה גם את הזוכים בטקס האוסקר המתקיים חודשיים אחר כך (טענה שדרך אגב הופרכה בשנים האחרונות).
חמשת המועמדים לפרס השחקן הטוב ביותר הם: קווין ספיסי ("אמריקן ביוטי"), ראסל קרו ("המודיע"), דנזל וושינגטון ("ההוריקן"), מאט דיימון ("מר ריפלי המוכשר") וריצ'ארד פרנסוורס ("סיפורו של מר סטרייט"). המועמדות לפרס השחקנית הטובה ביותר הן: אנט בנינג ("אמריקן ביוטי"), הילרי שוונק ("בנים אינם בוכים"), ג'וליאן מור ("סוף הרומן"), מריל סטריפ ("מוזיקה מהלב") וסיגורני וויבר ("מפת העולם").
המועמדים בקטגוריית הסרט המוזיקלי / קומי הטוב ביותר הם: "להיות ג'ון מלקוביץ'", "אדם על הירח", "נוטינג היל", "בוא נדבר על זה" ו"צעצוע של סיפור 2".
בקטגוריית השחקן הקומי מועמדים: ג'ים קארי ("אדם על הירח"), רוברט דה-נירו ("בוא נדבר על זה"), רופרט אוורט ("בעל אידיאלי"), יו גרנט ("נוטינג היל") ושון פן (על סרטו החדש של וודי אלן "סוויטה"). על פרס השחקנית הקומית הטובה ביותר מתחרות: "ג'נט מקטיר (טמבלווידס"), ג'וליאן מור (שוב, הפעם על "בעל אידיאלי"), ג'וליה רוברטס ("נוטינג היל"), שרון סטון ("המוזה") וריס ויטרספון ("בחירות").
וכמובן שבלי מאוכזבים אי אפשר ולכן נאזכר כאן רק את הבולטים שבהם: המקופחים הראשיים הם מפיקי "המייל הירוק" שנעשה לפי ספר בהמשכים של סטיבן קינג ובו מככב טום הנקס (שלא מועמד לדבר). עוד מאוכזבים הם הבימאי רוברט אלטמן ש"מגנוליה" שלו נשכח, ג'ודי פוסטר שקיוותה למועמדות שתציל את "אנה והמלך" שלה בקופות, רייף פיינס שהביקורת נתנה לו ציונים גבוהים על "סוף הרומן" וכמובן בילי קריסטל שעושה תפקיד בלתי נשכח (ובדיעבד נשכח ועוד איך) ב"בוא נדבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully