וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת יוון מציגה: טיפים לגידול קנאביס

24.12.2006 / 19:37

הדו"ח השנתי של מחלק הסמים ביוון שפורסם באתר רשמי של המדינה כולל הנחיות, המלצות ומידע שימושי על גידול הסם

משטרת יוון העניקה לתושבי המדינה המעוניינים לעסוק בגידול קנאביס מתנת חג המולד מוקדמת בצורת דו"ח על סמים, הכולל מידע על הסם, מפירוט על מחירים ועד טיפים להפקתו.

הקוראים בדו"ח לומדים שאת ה[[קנאביס]] יש לזרוע בחודשים פברואר-מרץ, ולקצור שלושה חודשים מאוחר יותר. גם הנחיות לגבי איך לייבש את הצמח, לברור את העלים ולשטח אותם מופיעות בדו"ח.

"קנאביס מעובד באיכות גבוהה (גושי חשיש) אמור להיות גמיש כאשר לוחצים עליו", מציין הדו"ח ומוסיף שגידול הצמח בחממה בדרך כלל מכפיל את מחירו פי 3 עד 12 לעומת קנאביס שגדל בחוץ. בשמן קנאביס "אשר מאופיין בזמן מדף ארוך ומופק בתהליך של רתיחה עם כמות שווה של שומן ומים", אפשר להשתמש במקום חמאה כשרוצים לאפות עוגיות, ממליץ כותב הדו"ח.

כל האינפורמציה המועילה הזו מגיעה ממחלק הסמים במשטרת יוון המופיעה בדו"ח השנתי שהיא מוציאה על סמים. חוץ מהמידע הזה, מכיל הדו"ח סטיטסטיקה על מעצרי סוחרים ולכידות מוצלחות של משלוחים על ידי המשטרה, והוא פורסם באתר הרשמי של המשרד לביטחון פנים ביוון השבוע.

"זה כתוב היטב, בצורה ברורה ושימושית. מהרו וקראו את הדו"ח לפני שהוא יורד מהאתר" המליץ עיתון יומי ביוון לקוראיו ביום שישי.
בשנת 2005 הוחרמו יותר מ- 10 טונות של קנאביס מעובד, רובו הגיע מפקיסטן. עליה של יותר מ - 40 אחוז בהשוואה ל- 2004. שמונה טונות של קנאביס לא מעובד הוחרמו אף הן ומקורם בעיקר באלבניה.

גידול קנאביס דווקא היה חוקי ביוון עד המאה ה- 19 ומגדלים יוונים נהגו לייצא את מרכולתם למצרים ולגרמניה לפני שהמטעים הוצאו מחוץ לחוק ב- 1920. היום אחזקה וסחר בסמים הם מחוץ לחוק ביוון, למרות שהענישה על סחר חמורה בהרבה. על משתמשים עלולה להיגזר עד שנת מאסר בעוד שסוחרים יכולים לקבל גם מאסר עולם, תלוי בסוג הסם וברמת המעורבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully