וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון מעלה את תעריפי זמן האוויר ודמי השימוש

ערן גבאי

24.12.2006 / 17:10

ההתייקרות: בתגובה על החלטת שר התקשורת בעניין התא הקולי וכהכנה לקראת ההוזלה הנוספת בדמי הקישוריות

על אי השימוש בתא הקולי במקרה שלא השארנו הודעה - כבר לא נשלם יותר, אבל על זמן אוויר נשלם ועוד איך. חברות הסלולר מבטיחות - ומקיימות. על זמן אוויר ודמי שימוש קבועים נשלם כעת יותר, כדי לעזור לחברות הסלולר להחזיר לעצמן את 150 מיליון השקלים שאבדו להן כששר התקשורת, אריאל אטיאס, קיבל את ההחלטה בעניין התא קולי. אחרי שסלקום העלתה מחירים באוקטובר האחרון לכשליש ממנויי החברה בכ-4.2%, הגיעה היום תורה של חברת פלאפון שמעלה את תעריפי זמן האוויר שלה ודמי השימוש הקבועים לכ-40% מהמנויים בשיעור של כ-2.6% החל ב-2 בינואר.

בפלאפון אישרו כי החל ב-2 בינואר 2007 יעודכנו תעריפים ללקוחות קיימים במספר מוגבל של מסלולים וחבילות. מהחברה נמסר גם כי עדכון התעריפים יחול רק על חלק מלקוחות החברה בחלק מהמסלולים ולא על לקוחות חדשים שהצטרפו לחברה בשלושת החודשים האחרונים. העלאת התעריפים לא תחול על תעריפי ה-SMS וה-MMS.

מפלאפון נמסר, כי העדכון נעשה על רקע ההורדה הנוספת בדמי השלמת השיחה בשיעור של 10%, הצפויה בתחילת 2007, והמשך שחיקת ההכנסה הממוצעת מלקוח בשנה האחרונה.

מחירי הסלולר עלו ב-2005 בכל אחת מהחברות הגדולות בין 3 ל-5 פעמים, ברובן בשוק הפרטי ולא העסקי. הגל הנוכחי, שהחל עם העלאת המחירים של סלקום באוקטובר, הוא השני ב-2006. חברות הסלולר נדרשו בתחילת 2005 להפחית את דמי הקישוריות (תשלום זמן אוויר של שיחה נכנסת בסלולר) בכ-29%, ושלוש החברות העלו את מחיריהן בשיעור של עד 25%. לקראת ההפחתה הנוספת בדמי הקישוריות בתחילת 2007, החברות שוב מעלות מחירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully