וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתעד לכידת סלע: הצלם הרשמי של המשטרה

24.12.2006 / 11:06

הצלם, רס"ב ונונו, החליט בעצמו להגיע לתחנת המשטרה בנהריה ולהנציח את תפיסת סלע. מעריכים כי יודח מתפקידו

הצלם הרשמי של המשטרה הוא האלמוני שתיעד את רגעי השפלתו של האנס הנמלט, בני סלע. כך עולה מחקירת קצין בודק מהמחוז הצפוני שמונה לחקור את נסיבות צילום ופרסום התמונות שעוררו כעס רב.

בגלי צה"ל דווח כי הצלם, רב-סמל בכיר מאיר ונונו, החליט על דעת עצמו להגיע לתחנת המשטרה בנהריה ולתעד את תפיסתו של סלע. ונונו נכנס לחדר בו הוחזק סלע, וצילם את השוטרים כשהם אוחזים בו ומחייכים, למרות ההוראה שלא לתעד את הלכידה בידי צוות הצילום של המטה הארצי.

כשגילו במשטרה כי התמונות צולמו על ידי ונונו, הוא טען כי העביר אותן לאחיו, וזה העביר אותן לתקשורת ללא רשות ובלי ידיעתו. ממצאי התחקיר הועברו לידי דובר המשטרה והוועדה הבודקת את ההתנהלות התקשורתית של המשטרה. ההערכה היא כי בעקבות מחדל התמונות, יועבר הצלם מתפקידו.

אחד משוטרי הליווי - אחראי לבריחת אסיר אחר

עוד נחשף הבוקר כי יוסף יעקב, ראש יחידת הליווי המשטרתית שממנה הצליח לברוח סלע, נמצא לפני 5 חודשים אחראי לבריחתו של אסיר אחר. בגין אותה בריחה מונה קצין בודק שהורה להעמידו לדין משמעתי.

בנוסף, שוטר הליווי עיסק בוטרשווילי, מידיו ברח סלע, מעורב בפרשת הבנק הבלתי חוקי שפעל באבו כביר, בו הפסיד עשרות אלפי שקלים. בגלי צה"ל דווח, כי למרות מעורבות השוטרים בפרשיות, הם המשיכו בתפקידם ורק לאור ממצאי חקירת ועדת ירון, שהקים מפכ"ל המשטרה, משה קראדי, הם יועברו מתפקידם לאלתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully