וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך להחליט בקרוב אם לתקוף את אירן"

22.12.2006 / 13:42

סגן שר הביטחון אפרים סנה אמר כי תגובת העולם לאירן היא "מאוחרת ורופסת", ולכן הסיכויים להצלחת המאמץ המדיני קלושים

סגן שר הביטחון [[אפרים סנה]] אמר כי בעתיד הקרוב תאלצנה ישראל והקהילה הבינלאומית להחליט האם לתקוף את אירן, במטרה להשבית את פעילותה בתחום ה[[גרעין]].

בראיון לקול ישראל, אמר סנה שאמנם תקיפת טהרן אינה האפשרות המועדפת, אך הבהיר כי בשל תגובת הקהילה הבינלאומית, "הרופסת והמאוחרת", כלשונו, הוא פסימי לגבי סיכויי ההצלחה של החלופה המדינית. עם זאת, סנה אמר כי הוא מקווה שהמצב המדיני לא ידרדר עד שלא תהיה ברירה, אלא לתקוף.

לפני כחודש אמר סנה בראיון לעיתון ה"ג'רוזלם פוסט" דברים דומים, והעריך שעיצומי הקהילה הבינלאומית על [[אירן]] לא ישיגו את מטרתם. סנה הביע את שאיפתו לתכנן פעולה עצמאית של ישראל נגד אירן, במטרה לסכל את פעולותיה בתחום הגרעין, למקרה שהקהילה הבינלאומית לא תטפל כראוי באיום הגרעיני מצדה. גם אז טען סנה כי זה אינו המוצא המועדף עליו, אולם הדגיש כי זה עלול להיות המוצא היחיד.

בעניין ירי הטילים אמר היום סנה, כי בממשלה לא מעונינים במלחמה נגד הפלסטינים ברצועת עזה, אך אי אפשר להקל ראש בירי הקסאם הנמשך לעבר יישובים בדרום ישראל. לדבריו, לישראל אין עניין להיות האחראית לקריסת הפסקת האש עם הפלסטינים, אף שאין מדובר בהפסקת אש מוחלטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully