וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 הרוגים בתאונות הבוקר

22.12.2006 / 10:11

אישה בשנות ה-60 לחייה נהרגה בעת שחצתה מעבר חצייה מרומזר בנשר. בצומת כדורי נהרג נהג מכונית פרטית מפגיעת משאית. אתמול נהרג בן 47 בתאונה

הולכת רגל בשנות ה-60 לחייה נהרגה הבוקר מפגיעת מכונית בדרך בר יהודה בנשר בעת שהחצתה את מעבר החצייה המרומזר. בקול ישראל דווח, כי המכונית פגעה בה בעוצמה רבה. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום פינו אותה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה, אך היא מתה מפצעיה. המשטרה עיכבה לחקירה את הנהג הפוגע, נהג חדש בן 28, והיא חוקרת את נסיבות התאונה.

בתאונה אחרת שארעה היום בצומת כדורי שבכביש 65, נהרג נהג רכב פרטי בהתנגשות עם משאית. בוחני אגף התנועה של מרחב העמקים בוחנים את נסיבות התאונה, עומסי תנועה במקום.

כתב "הארץ", אלי אשכנזי מוסיף, כי אתמול נהרג נחום שמעון, בן 47 ממושב גאליה, בתאונת דרכים בכביש 70. המכונית המסחרית בה נהג שמעון התנגשה במכונית פרטית. גם תאונה זו עדיין נחקרת.

בתאונה נוספת אתמול בצפון, נפצעו קשה שתי תלמידות. השתיים שהלכו ברגל ליד בית הספר בכפר דבוריה, נפגעו על ידי מכונית שעלתה בטעות על המדרכה. התלמידה הפצועה קשה הועברה על ידי אמבולנס של מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה. נהגת המכונית הפוגעת ועד ראייה לקו בהלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully