וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 מצלמות אבטחה הוצבו בביה"ס בקצרין

20.12.2006 / 13:12

החשוד ברצח אמר בחקירתו שהתפרץ בעבר על קרוב משפחה ברוסיה. משרד החינוך יקיים בירור דחוף בחשד שהעסקתו היתה בניגוד לחוזר מנכ"ל

כ-20 מצלמות אבטחה הוצבו היום בשטח בית הספר "נופי גולן", בו נרצחה הילדה תאיר ראדה. כך דווח בגלי צה"ל.

רומן זדורוב, החשוד ברצח הנערה בת ה-13, גילה בחקירתו כי סבל בעבר מהתפרצות זעם דומה, שהופנתה לעבר קרוב משפחתו ברוסיה.

בתוך כך, משרד החינוך יקיים בירור דחוף בעקבות הדיווח בגלי צה"ל, כי בית הספר "נופי גולן", בו נרצחה תאיר, פעל ככל הנראה בניגוד להנחיות לפיהן יש לבצע שיפוצים קצרי מועד בזמן חופשות ולא במהלך הלימודים. לפי חוזר מנכ"ל משרד החינוך, אם העבודות נערכות בזמן הלימודים, יש לגדר את אזור העבודה ולהפרידו מתלמידי בית הספר.

החשוד בביצוע הרצח נכנס לבית הספר כשברשותו סכין, כך על פי החשד, גם זאת בניגוד להוראות חוזר מנכ"ל. האחראי על מוסדות החינוך ברעננה אבי גבע אמר, כי "חוזר המנכ"ל מורה לבדוק עובדי קבלן שנכנסים למוסד חינוכי. כמו כן, יש לבדוק בתיק וכן לערוך בדיקת גוף".

יושב-ראש ועד ההורים בבית הספר, משה דנינו, סיפר הבוקר בראיון ל"בוקר טוב ישראל", כי הנחיות משרד החינוך לא הובאו לידיעתו: "לא ידענו שזה חוזר מנכ"ל. אנחנו לא קוראים את ההנחיות בכל בוקר. יש דברים ונוהלים שאנחנו בודקים. עובדים אצלנו גם בני מיעוטים מהגולן, אבל זה בסדר, אנחנו אנשים פתוחים".

מנהל בית הספר "נופי-גולן", יוסי דגן, מודה כי העסקת זדורוב לא נעשתה כיאות. "יש לנו קבלן ידוע ואנחנו מעולם לא בודקים את העובדים", נימק מנהל בית הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully