וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות גולשים הפילו את אתר "אל-סם"

18.12.2006 / 20:36

הגולשים, שתומכים בשימוש בסמים קלים, הציפו את פורום "אל-סם", הפילו את אתר הבית של העמותה והשתלחו במטפלים

מאות גולשים אנונימיים, שתומכים בשימוש בסמים קלים, יצרו מתקפה על אתר הבית של עמותת "אל-סם" המסייעת לנוער שמשתמש בסמים, והפילו את הפורום שמסייע לצעירים על ידי התכתבות עם מטפלים.

מנהלת פורום התמיכה של עמותת "אל-סם", ורדה בר, שאיבדה את בנה שחף ז"ל בגלל שימוש בסמים, דיווחה כי הבוקר הותקף אתר העמותה באינטרנט. לדבריה, מאות גולשים אנונימיים התומכים בשימוש בסמים קלים ובפרט במריחואנה, הציפו את הפורום בשלל נאצות וטענות ואף חברו יחד כדי להפיל את השרת של העמותה. אחד הגולשים אף כתב לבר באופן אישי: " עצוב לומר אבל יותר סביר שהבן שלך התאבד מעודף אטימות שעוטפת אותך מאשר מהקנאביס ידידנו הטוב".

בר אמרה כי "ההשמצות וההתקפה על הפורום זעזעה אותי. הפורום הוקם רק כדי לסייע למשתמשים צעירים לקבל טיפול ולא להרגיש מאוימים מחשיפה. גורמים אינטרסנטים ניצלו את הבמה החופשית כדי לזרוע בו הרס ולעודד שימוש במריחואנה ובימים אלה אנו פועלים כדי למצוא דרכי פעולה כנגד האנשים הללו". ח"כ גלעד ארדן (ליכוד), שמכהן כיו"ר העמותה, אמר כי הוא שוקל להגיש תלונה על הצפת האתר.

הפורום נחנך לפני שישה חודשים ומאה גולשים ביום בממוצע מנצלים אותו על מנת לפנות באופן אישי למטפל און ליין ולקבל סיוע בעילום שם. הפורום משמש גם במה להורים וילדים לשוחח ביניהם ללא פרטים מזהים. לטענת הגולשים יצרה המתקפה על הפורום קרע במשפחות, הושתל בו מידע כוזב והמטפלים הושמצו והואשמו בהאשמות קשות בגלל אי יכולתם לקבל את השימוש במריחואנה כדבר חיובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully