וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתב"ג - הכי טוב באירופה

זוהר בלומנקרנץ

18.12.2006 / 19:41

נתב"ג הוא הנמל הטוב בעולם מבין 40 נמלי תעופה בקבוצת הגודל שלו - כך עולה מסקר של ארגון שדות התעופה הבינלאומי

נמל התעופה הבינלאומי בן גוריון דורג במקום הראשון מתוך 40 נמלים ושדות תעופה באירופה, ובמקום החמישי מבין כלל 77 שדות תעופה בעולם אשר השתתפו בסקר. כמו כן נמצא, כי נתב"ג הוא נמל התעופה הטוב בעולם בקבוצת הגודל שלו - כך עולה מתוצאות סקר של ארגון שדות התעופה הבינלאומי - ACI, שפורסמו היום על ידי רשות שדות התעופה (רש"ת).

על פי הנתונים שמסרה רש"ת, נתב"ג קיבל את ציון שביעות הרצון הגבוה ביותר במרחב אירופה - ממוצע של 3.94 בסולם של 1 עד 5; זאת לעומת נמלי תעופה דוגמת וינה - 3.51, מינכן - 3.6, אמסטרדם - 3.57, בריסל - 3.9, קופנהגן - 3.54, הלסינקי - 3.71, וציריך - 3.76.

תוצאות הסקר החדש מתייחסות לרבעון השלישי של 2006, בו השתתף לראשונה נתב"ג בסקר ה-ACI.‏ על פי הסקר, נמלי התעופה הטובים בעולם מרוכזים כולם בדרום מזרח אסיה: הונג קונג, אינצון, קואלה לומפור וסינגפור.

הסקרים נערכים ב-77 נמלי תעופה בעולם

ארגון שדות התעופה הבינלאומי עורך סקרי רמת שירות ושביעות רצון לקוחות ב-77 שדות תעופה מובילים בעולם. הארגון מבצע סקרים רבעוניים, כאשר בכל רבעון נשאלים 350 נוסעים לגבי מידת שביעות רצונם מהשירות, התשתיות והאמצעים העומדים לרשותם בנמל. מבנה השאלונים, המכילים 34 שאלות במגוון נושאים, מוכתב על ידי ה-ACI, והם זהים בכל רחבי העולם. המדגם נערך בשער היציאה למטוס ונסמך על תוכנית דגימה אקראית ומדגם סטטיסטי מייצג אשר הוכתבו על ידי אנשי הארגון.

מנכ"ל רשות שדות התעופה גבי אופיר אמר בתגובה כי: "תוצאות הסקר מדברות בעד עצמן והן תולדה של ההשקעה המסיבית - הן בתשתיות והן בשירותים - שנעשתה בשנים האחרונות במתקני רש"ת, ובמיוחד בטרמינל 3. רש"ת רואה בשירות לנוסע יעד מרכזי בפעילותה ותמשיך להשקיע בשיפור החוויה של משתמשי נמל התעופה. אנו רואים בנתב"ג את חלון הראווה של מדינת ישראל - ואני שמח שהעולם רואה אותנו בצורה כה חיובית. מממצאי הסקר עולה בבירור, כי טרמינל 3 הוא נמל תעופה ברמה גבוהה ביותר והוא עומד בכבוד בהשוואה עם כל נמל תעופה מקביל בעולם - בכל פרמטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully