וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלימות: הרוג ו-4 פצועים אתמול בת"א

16.12.2006 / 15:12

חמישה אירועי דקירה ואירוע ירי ארעו הלילה בסמוך למקומות בילוי בת"א, וגרמו למותו של צעיר ולפציעתם של ארבעה נוספים

מת מפצעיו הנער שנפצע הבוקר בקטטה אלימה ברחוב המסגר בתל אביב. סמוך לשעה 7:00 התקבל במשטרה דיווח על קטטה ברחוב המסגר. השוטרים שהגיעו למקום פינו משם פצוע מדקירה באורח קשה לבית החולים איכילוב ועיכבו לחקירה ארבעה עדים לאירוע. ממשטרת מחוז תל אביב נמסר לוואלה! חדשות, כי שעות ספורות אחר כך, מת הפצוע בבית החולים.

בשעה 02:00, במהלך ויכוח על רקע לא ידוע ברחוב סלומון פינת הגר"א בתל אביב, נדקר בן 24 מירושלים. הוא פונה לבית החולים איכילוב. החשוד בדקירה, בן 25 ממג'דל כרום, נעצר על ידי שוטרי הסיור והועבר להמשך חקירה במרחב יפתח.

סמוך לשעה 04:00 התקבל דיווח על ירי בפינת הרחובות אלנבי והעלייה בתל אביב. שוטרי סיור מרחב ירקון שהגיעו למקום, הבחינו בחשוד המאיים בנשקו לעבר אדם ששכב פצוע בסמוך. השוטרים השתלטו על החשוד, בן 26 מחולון, העובד כמאבטח. דווח כי החשוד היה שיכור בעת המעשה. השוטרים תפסו את נשקו והעבירו אותו להמשך חקירה במרחב ירקון. הפצוע בתקרית, בן 24 מאזור, שהיה אף הוא בגילופין, פונה במצב קל לבית החולים איכילוב שבתל אביב. נסיבות האירוע נחקרות על ידי משטרת מרחב ירקון.

בשעה 05:40 התקבל דיווח על קטטה ברחוב ריב"ל בתל אביב, מחוץ למועדון. מהמקום פונה לבית החולים איכילוב פצוע קל מדקירה, בן 24 מקריית גת. שוטרי מרחב יפתח עצרו שני חשודים במעורבות באירוע: בן 17 מנס ציונה ובן 22 מתל אביב. נסיבות האירוע נחקרות במרחב יפתח.

סמוך לשעה 06:50 ברחוב בן אביגדור פינת הנציב בתל אביב נדקר באורח בינוני צעיר ממוצא אתיופי שפונה על ידי צוות מד"א לבי"ח איכילוב. נסיבות האירוע נחקרות על ידי מרחב יפתח.

מבית החולים בלינסון בפתח תקווה התקבל הבוקר דיווח על פצוע באורח קל מדקירה שהגיע לביה"ח באופן עצמאי. בחקירה ראשונית טען כי נפצע בקטטה ברחוב המסגר בתל אביב. המשך חקירה במרחב יפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully