וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש במקדונלד'ס: מק-מכון-כושר

14.12.2006 / 12:38

רשת ההמבורגרים האמריקאית עושה ניסיון נוסף לתקן את התדמית המושמצת שלה, ומציבה חדרי כושר לילדים בסניפיה

אחרי שנתבעה בידי אמריקאים הסובלים מהשמנת יתר, ואחרי שניסיונות למתג את עצמה כרשת של מזון בריאות כשלו, עושה רשת מק'דונלדס צעד נוסף בשאיפה למרק את שמה ולהיפטר מהדימוי השלילי שדבק בה. כעת מכריזה הרשת על תוכנית פיילוט להקמת חדרי כושר לילדים במסעדות הרשת ברחבי ארצות הברית.

חדר "מק'כושר" ראשון נפתח לאחרונה בסניף הרשת בקליפורניה, בו הוצבו אופני כושר עם טלוויזיה, נבנה מירוץ מכשולים ומוצעת תוכנית תרגילים אירוביים. ברשת בוחנים את הצלחת התוכנית ושוקלים להפיץ את הבשורה הבריאותי בכל רחבי ארצות הברית ואף לסניפיה מעבר לים.

דובר הרשת דניה פראוד טוען, כי באמצעות התוכנית "אנו מספקים ללקוחותינו הצעירים אופציה לפעילות גופנית, בשילוב עם משחק". לדבריו, חדרי הכושר אמורים להחליף את אזורי המשחק, המצויים ב-5,500 מסניפי הרשת בארצות הברית.

בסוכנות הידיעות הצרפתית דווח, כי לא כולם מרוצים מהמהלך הזה, ומבקרי הרשת אומרים שזוהי פעולה תקשורתית שנועדה לשכנע את הציבור האמריקאי, ההולך ונעשה יותר ויותר מודע לסכנה הבריאותית הקשורה בהשמנה, לזנוח את התפיסה הנוכחית, והמוצדקת, לטענתם, של מקדונלד'ס כמסעדה לא בריאה.

קלי בראונוול, ראש המרכז להשמנה באוניברסיטת יל, אומר כי "מספר הקלוריות שילד ישרוף בחדרי כושר כאלו הוא מזערי יחסית לאלו שיספוג דרך המזון שיאכל", ומבהיר כי לילד יידרשו כשלוש שעות פעילות על מנת לשרוף מילקשייק של הרשת, המכיל 200 קלוריות. הוא מוסיף ומזהיר כי קיומם של חדרי הכושר ייצור אצל הציבור את הרושם המזויף שבזכות האימון הם יכולים לאכול יותר: "הורים מעריכים באופן שגוי את כמות הקלוריות שילדיהם שרפו בפעילות הגופנית, וחושבים שהאימון מאפשר אכילה מוגזמת", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully