וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבנים קבעו: יש לנדות את נטורי קרתא

13.12.2006 / 12:41

רבנים פסקו כי אסור לנציגי התנועה החרדית האנטי-ציונית לבוא בקהל ישראל לאור הגעתם לכנס הכחשת השואה באירן

רבני "המטה להצלת העם והארץ" קבעו כי יש לנדות את נציגי התנועה החרדית האנטי-ציונית נטורי קרתא, וכי אסור להם לבוא בקהל ישראל, לאחר שאלו הגיעו לכנס הכחשת השואה באירן והביעו הזדהות עם הצהרות נשיא אירן מחמוד אחמדינג'אד על השמדת ישראל. בנוסף, יפורסמו מודעות בעיתונות הדתית והחרדית עם תמונותיהם, שם משפחותיהם ומקום מגוריהם של אותם אישים.

בהודעת "המטה להצלת העם והארץ" נמסר, כי הרב שלום דב וולפא, מראשי המטה, אמר כי "אסור לשתוק נוכח מחזות תעתועים של יהודים התומכים בהשמדת ישראל, ובפרט כאשר אותם בודדים מטורפים מטילים כתם נורא על כל יראי ה' ומציגים מצגת שווא כאילו עומדות מאחוריהם קבוצות גדולות".

הוא הוסיף, כי "העולם כולו נחרד מפני ההצהרות המאיימות להשמיד את הישוב היהודי בארץ ישראל, ויהודים המתחפשים בלבוש חרדי מגיעים להזדהות עם נשיא אירן ולחזקו. הרי מלבד חילול ה' הנורא הנעשה לעיני כל העמים, יש בכך משום סיוע ושיתוף פעולה בהכנות שונאי ישראל לשואה מחודשת. אנו קובעים כי יש לנדות את המושחתים הללו, ועל כל יהודי חל איסור חמור לבוא במגע איתם וקל וחומר לא לשתפם בכל דבר שבקדושה".

בימים האחרונים גינו את הגעת נציגי הזרם האנטי-ציוני לאירן מספר אישים חרדים בישראל. הרב הראשי לישראל לשעבר, הרב ישראל לאו, ניצול שואה, אמר כי "יהודי שמחזק את ידיו של מכחיש שואה זה טירוף מוחלט". ח"כ שמואל הלפרט (יהדות התורה), פרץ בבכי מעל בימת הכנסת, כשדיבר על משפחתו שנספתה בשואה.

היום אמרה ח"כ אסתרינה טרטמן (ישראל ביתנו) כי "יש להפעיל סנקציות על מי שמשתף פעולה עם אויביה המוצהרים של מדינת ישראל. בכוונתי להגיש הצעת חוק על פיה ייאסר על אנשים המשתפים פעולה עם גורמים עוינים לישראל להיכנס לגבולות מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully