וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו שיבושי העבודה בנתב"ג

13.12.2006 / 14:02

ועד עובדי רשות שדות התעופה תכנן לשבש מחר את העבודה בשל העסקת עובדים ללא מכרז. העיצומים נדחו בחודש

ועד עובדי רשות שדות התעופה נפגש עם הנהלת רשות שדות התעופה, בה קיבל התחייבות לפרסם מכרזים לתפקידים הבכירים. בעקבות זאת, הסכים הוועד לתת ארכה להנהלה עד ה-15 בינואר 2007 לפרסום המכרזים. לפיכך, לא יקיימו העובדים מחר אסיפות הסברה ולא ישבשו את העבודה. אם עד אז לא יחלו בפרסום מכרזים, מתכוונים העובדים לנקוט בפעולות ארגוניות.

זוהר בלומנקרנץ, TheMarker:

הבוקר פורסם כי ועד עובדי רשות שדות התעופה (רש"ת) החליט לקיים אסיפות הסברה בקרב העובדים, בעקבות הימנעותה של ההנהלה מפרסום מכרזים עבור כל המשרות שאוישו בדרך של מינוי בפועל וללא מכרז.

יו"ר ועד העובדים הכללי של רש"ת, פנחס עידן, מסר כי "ברש"ת מועסקים עשרות רבות של עובדים אשר מונו לתפקידיהם בדרך של מינוי בפועל, בלא שנערך כל מכרז לתפקיד. מזה מספר חודשים שאנו פונים להנהלה ומבקשים את פרסום המכרזים אך לא נראה שיש בכוונתה לעשות כן. אין בכוונתנו לשבת עוד מנגד. לשם מאבק בתופעה בלתי חוקית זו והפסקת הפגיעה הנמשכת בזכויות העובדים ובעקרון השוויון, לא נהסס מלנקוט בכל הדרכים החוקיות העומדות לרשותנו".

עידן הדגיש ש"אנו מתחילים באסיפות הסברה לעובדים. במידה שעד לשבוע הבא לא יפורסמו מכרזים לכל המשרות - ובפרט למשרות הבכירים - ינקוט ועד העובדים באמצעים הארגוניים העומדים לרשותו בחוק. לא מן הנמנע שכבר מהשבוע הבא נתחיל בעיצומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully