וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו נתבע על סכום של שמונה מיליון שקלים

11.12.2006 / 21:27

אדם בשם ראובן מועלם, טוען כי חלק מכרטיס השחקן של בוזגלו שייך לו, ותובע את חלקו. אביו של השחקן: "הוא לא עמד בהסכם"

תביעה של כ-8 מיליון שקל הוגשה היום (שני) על ידי אדם בשם ראובן מועלם, נגד כדורגלן הפועל פ"ת, מאור בוזגלו. התביעה הוגשה בשל מחלוקת בין מועלם לאביו של מאור, יעקב בוזגלו, לגבי החוזה החתום בין השניים לגבי כרטיס השחקן. כפי שכתוב בחוזה בין השניים, במקרה של מחלוקת, יכנסו השניים להליך בוררות, וזה המקרה דנן.

הבורר, עו"ד רוברט רבין, יצטרך לפסוק האם צודקת תביעתו של מועלם, הדורש 50% מהזכויות הכלכליות על השחקן, שהתגייס לצה"ל לפני כשבוע, לפי ההסכם שנחתם בשנת 2001 בינו לבין יעקב בוזגלו, אביו של השחקן, או שמא אין ממש בטענותיו.

לפני כחמש שנים, חיפשה משפחת בוזגלו אדם אשר יחלוק עימה בכרטיס השחקן של בנם, כדי שיוכל להתפתח ככדורגלן באקדמיה לכדורגל של ליון הצרפתית. כאשר השחקן היה בן 13 נחתם הסכם בין מועלם ואביו של מאור בוזגלו במסגרתו רכש מועלם חלק מכרטיסו של הקשר המוכשר.

במסגרת ההסכם שנחתם בין השניים ב-2001, נכתב בין השאר כי בהגיעו של מאור לגיל 15 ולגיל 18, יחתמו הצדדים על הסכם חדש, אולם, לטענת בוזגלו, לא כך היה.

לטעתנו של יעקב בוזגלו, לא עמד מועלם בהסכם שחתמו השניים: "אין לו שום עילה לתביעה, במשך השנים הוא לא עמד בתנאי ההסכם ולא שילם עליהם כפי שהתחייב. זו גם אחת הסיבות לעזיבתו של מאור את ליון".

עוד טוען בוזגלו, שבמשך כל השנים האלה, התעלם מועלם מהפצרותיו למלא את החוזה ולערוך חוזה חדש לגבי בנו, כפי שסיכמו ביניהם בעבר. "אנחנו נגיע לבוררות ונקווה שהצדק ייצא לאור, כי אין לו שום עילה לתביעה", סיכם בוזגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully