וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על גופו של סלע נמצאו חבלות"

11.12.2006 / 23:13

נציג לשכת עוה"ד ביקר היום את האנס ואישר שעל פלג גופו העליון נמצאו חבלות. עד ראיה אמר אתמול כי ראה שוטרים מכים אותו

נציג של לשכת עו"ד, מיכאל עטיה, ביקר את בני סלע אחר הצהרים בכלא רימונים ועמד מקרוב על מצבו, על רקע טענותיו שהוכה בעת מעצרו ולאחריו.

בקול ישראל דווח, כי יו"ר לשכת עורכי הדין ד"ר שלמה כהן אמר שהדבר נעשה במסגרת הביקורת השוטפת שמבצעת הלשכה כדי למנוע פגיעה בזכויות אסירים. נציג הלשכה מסר כי על פלג גופו העליון של סלע אכן נמצאו חבלות.

אדם שנכח בתחנת משטרה נהריה זמן קצר לאחר תפיסת בני סלע ביום שישי, סיפר אתמול שראה את השוטרים תוקפים את סלע ומתנהגים אליו באלימות. האיש התראיין אמש בעילום שם ובפנים מכוסים בערוץ 10. לדבריו, הוא ידע שסלע הותקף בעת המעצר וגם כשהביאו אותו השוטרים לתחנה.

השר לביטחון פנים אבי דיכטר התייחס היום לסערה שהתרחשה בגלל הצילומים בהם נראה סלע אחרי תפיסתו מוחזק על ידי שוטרים. לדבריו, המפכ"ל יבדוק את מה שקרה בנהריה והוסיף כי "זו לא היתה הכוונה של קציני המשטרה, המפכ"ל או כוונתי האישית, והתוצאה בחלקה נראית מביכה".

כתב "הארץ", יובל יועז מוסיף:

רופא שבדק את בני סלע אמר כי ייתכן שהסימנים והשריטות שעל גופו מקורם בקוצים ועצים, ואינם בהכרח סימני מכות. בתוך כך, מפקד כלא "רימונים", גונדר משנה אלברט אבו-חצירה עדכן כי שרוכיו של סלע נלקחו ממנו מחשש שינסה להתאבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully