וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפורום התיכון בקצרין "יודעים מי הרוצח"

דוריה למפל

11.12.2006 / 0:06

"אני יודע מי רצח אותה כי אני עזרתי לו". כך נכתב בפורום ביה"ס של תאיר ראדה ז"ל. בעקבות הפרסום, הורדו חלק מהתגובות בפורום

חמישה ימים עברו מאז שגופתה של תאיר ראדה ז"ל נמצאה בשירותים בבית הספר ועליה סימני אלימות קשים. בד בבד עם שני המעצרים שביצעה המשטרה בחשד לרצח, מתנהל פורום אינטרנט של תלמידי בית הספר "נופי גולן". אם משטרת ישראל תשוטט בו, קיים סיכוי שכיוון החקירה שלה ישתנה, ובמקום לתור אחרי הרוצח ברחבי הגליל והגולן, יתחילו לבדוק בין כתלי בית הספר.

עשרות הודעות פורסמו בימים האחרונים בפורום בעקבות הרצח. רבים מהכותבים טוענים כי הם לומדים בבית הספר ובידיהם מידע על רוצחי הנערה והנסיבות שהובילו למותה.

אחד הנערים שכינה את עצמו "אני יודע" כתב כי "הילדים המקובלים רצו סקס וגמרו עם סכינים". תגובה נוספת שמעלה חשוד ברצח ואף איומים לרצח נוסף, היא תגובתה של מי שמציגה את עצמה בשם 'אליה טואבי', ומספרת כי היא חברה טובה של תאיר. טואבי כותבת בתגובתה: "אני בכיתי ימים ולילות אחרי שחברתי הטובה נירצחה על ידי תלמיד כיתה י"א רק אני יודעת את זה כי ראיתי את הרצח.והוא איים עליי שעם אני אגלה הוא ירצח אותי גם כמו תאיר".

מגיבה בשם 'אלמונית' מציינת שהכתובת היתה על הקיר : "אל תגידו שלא ידעתם שיש סכינים בבית ספר אחרי ששנה שעברה ילד איים על ילד אחר עם סכין באחד הטיולים ולא עשו לו כלום... מעשנים בבית ספר ולא רק סיגריות אחרי שהשעתם 10 ילדים על עישון סמים.. אל תגיד שהכתובת לא הייתה על הקיר אחרי שהתחילו לגנוב , להרביץ, לעשן.. והכל מתחת לעניים שלכם.. תאיר.היא רק קורבן של כל המערכת השגויה של ה"מוסד החינוכי " שאני לומדת בו..".

לא כל הפורום כואב את מותה של תאיר ז"ל. חלק מהתגובות מכילות קללות ואף לקיחת אחריות כזו או אחרת על המעשה, כמו בתגובתו של משתתף שאינו מזדהה בשמו, וכותב: "אולי נרצח עוד ילדה תמימה שלא יודעת כלום אני יודע מי רצח אותה כי אני עזרתי לו!!!!".

גילה ביטון, רכזת השכבה בבית הספר, אמרה היום בראיון לתכניתו של רפי רשף, כי "אין פה נוער אלים עם מעשי אלימות קשים. יש כאן תגרות שמטופלות. אנחנו לא מטייחים ולא מטאטאים שום דבר מתחת לשטיח. זה נוער איכותי בצורה בלתי רגילה".

רונית מועלם, דוברת מרחב גליל במשטרת ישראל, אומרת כי "משטרת מרחב הגליל מטפלת בחקירת הרצח ועשרות חוקרים, רובם חוקרי נוער, וכוחות מתוגברים פועלים במרחבי המחוז על מנת לפענח מהר ככל הניתן את הרצח. כמו כן, נבדקים מספר כיווני חקירה אפשריים ומתבצעות פעולות שונות, הן חקירתיות והן מודיעיניות בתיק החקירה. קיים שיתוף פעולה מלא של המשטרה הן עם ראשי המועצות בגולן והן עם הנהלת ביה"ס וצוות המורים. גם מתלמידים נגבו עדויות". מועלם מוסיפה, כי "ההתייחסות היא לכל ההיבטים בכל הרמות. משטרת מרחב הגליל פרושה בכוחות מתוגברים על פי הנחיית מפקד המחוז לצורך אבטחת ביה"ס, היישוב והשבת תחושת הביטחון לאזרחים".

דקות לאחר פרסום הכתבה בוואלה! חדשות הורדו התגובות מהפורום והתווספה בו הודעה : "עקב חקירת המשטרה הורדו חלק מההודעות שנכתבו בפורום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully