וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרס על בני סלע: עשרות מתקשרים לדרוש

דניאל אציל

10.12.2006 / 16:25

בין המתקשרים ל"קרן פישר" שהציעה 100 אלף שקלים למוצא הישר של האנס גם כמה תמהונים. דיכטר סרב להעניק את הפרס

לאחר תפיסתו של האנס בני סלע בנהרייה בערב שישי והחזרתו לכותלי הכלא, מתקשרים עשרות אנשים ל"קרן פישר" בבקשה לקבל את הפרס בסך 100,000 שקלים, שהציעה הקרן בתקופת החיפושים אחר האנס למי שילכוד אותו או יספק מידע שיתרום ללכידתו.

ההצעה המקורית של הקרן, הייתה להעביר את הפרס למשטרה, שתחליט באופן פנימי למי לחלק אותו, אך מכתב שהתקבל בקרן מהשר לביטחון פנים אבי דיכטר, הודה לקרן על הצעתה הנדיבה ועם זאת דחה אותה בשל מגבלות החוק.

מנכ"ל הקרן ברוך מזור אמר היום בשיחה עם וואלה! חדשות: "אנו מרכזים את כל הפניות של הרואים עצמם מועמדים פוטנציאלים לקבלת הפרס, ולאחר התייעצות עם המשטרה נשתדל להגיע בקרוב לקבוצה הגרעינית שתרמה באפן ישיר ללכידתו של סלע".

האנשים הפונים לעמותה כדי לזכות בפרס הכספי, מספרים שהיו שותפים למסירת מידע שהוביל ללכידת האנס. בין האזרחים הרבים שפנו לעמותה היו כאלה ששילבו בביסוס טיעוניהם גם מפות ותצלומי אוויר וכאלה שטוענים שראו מכונית לבנה ובה נמצא האנס, אך חלק מטענות אלו התקבלו רק בדיעבד, לאחר פרסומם של הפרטים בתקשורת.

לא נכריח אף אחד לקבל הפרס

התמונה המסתמנת כרגע היא שהפרס יחולק בין מספר גורמים שתרמו ללכידתו של האנס. מזור טוען שמלבד הגורמים שכבר פורסמו בתקשורת ישנם עוד גורמים שטרם נחשפו.

בני משפחתו של סלע, שהתריעו בפני המשטרה על מיקומו ביום שישי, הודיעו כי אינם חפצים בפרס ואם יקבלו אותו יתרמו אותו למרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה מינית. בתגובה, אמר מזור, כי העמותה תציע את הפרס לכל מי שיחשב בעיניה כראוי לו, אך לא תכריח אף אחד לקבל אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully