וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכויותיו של בני סלע נשללו

9.12.2006 / 6:23

האנס לא יוכל להיפגש עם קרובי משפחה. על גופו לא נמצאו חבלות. קראדי: אבדוק את התנהגות השוטרים שהצטלמו איתו

כל זכויותיו של האנס בני סלע נשללו אמש על ידי שירות בתי הסוהר. תנאי הכליאה החדשים של סלע נחשבים למחמירים במיוחד: הוא יהיה כלוא בחדרו במשך 23 שעות ביממה ויורשה לצאת לחצר הכלא במשך שעה ביממה בלבד. את הטיול היומי בכלא הוא יבצע לבד, כשידיו ורגליו כבולות. בשב"ס הבהירו כי לא יתאפשר קשר עין בין סלע לאסירים אחרים, מהם יבודד לחלוטין.

האנס נבדק על ידי צוותים רפואיים ולא נמצאו עליו חבלות. ביום שישי טען סלע, כי לאחר תפיסתו במחסום משטרתי סמוך לנהריה, השוטרים שתפסו אותו הכו אותו. במשטרה ובשירות בתי הסוהר דחו את טענותיו של סלע. עוד טען סלע, כי ברח לאחר שהתעללו בו בכלא ודקרו אותו ושהסוהרים התעלמו מהפגיעות בו ולא הגנו עליו.

מפכ"ל המשטרה משה קראדי התייחס לשוטרים שהצטלמו אתמול עם האנס הסדרתי בני סלע, לאחר לכידתו. בראיון לגלי צה"ל, קראדי הטיל את האחריות לתמונות על אמצעי התקשורת: "ראיתי את התמונות והן לא נראות טוב, כאילו השוטרים ממש בכוח מנסים להוציא את ידיו".

קראדי הוסיף ואמר, כי "התמונות הן לא תמונות מלבבות, אבל כנראה שאי אפשר להימנע מהן. הן נבעו מתוקף הלחץ שלכם, אנשי התקשורת, כדי שנאפשר לכם להראות לעם ישראל את בני סלע".

יושבת ראש סיעת מרצ ח"כ זהבה גלאון קראה אתמול לשר לביטחון פנים אבי דיכטר, לבדוק מי אחראי למה שהיא מכנה "חגיגת הניצחון חסרת הטעם של המשטרה" לאחר מאסרו של בני סלע. "עם כל חשיבותה הרבה של התפיסה מדובר בכישלון של המשטרה, ולא היה צורך ולבזות ולהתעמר באיש, מתועב ככל שיהיה", אמרה גלאון. גלאון מתכוונת בדבריה בעיקר לאופן בו הוצג סלע בפני הכתבים וברשתות הטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully