וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת ירון: סלע פתח את אזיקיו בדרך לביהמ"ש

8.12.2006 / 12:38

הוועדה החוקרת את בריחת סלע טענה שהאנס החליף את מדי האסיר מיד לאחר שקפץ מעל החומה. החיפושים ימשכו במתכונת מורחבת

ועדת ירון לחקירת בריחתו של האנס בני סלע מעריכה, כי הוא פתח את אזיקי הידיים שלא היו נצורים כבר במהלך הנסיעה לבית המשפט. עוד עולה, כי סלע החליף את מדי האסיר מיד לאחר שעבר את החומה. כך דווח בקול ישראל.

בתוך כך דווח, כי ועדה פנימית שהקים מפכ"ל המשטרה רב ניצב משה קראדי תגבש בימים הקרובים המלצות כיצד לנהוג באחראים למחדל בריחתו של סלע, שסומנו בידי ועדת ירון, ובהם מפקד מחוז תל אביב, ניצב דוד צור.

חבר צוות החקירה, תת אלוף במילואים מיקי בראל, אמר בראיון הבוקר בגלי צה"ל, שמטרת ועדת ירון לא הייתה למצוא אשמים, אלא לבדוק את ליקויי המשטרה בפרשת הבריחה. "אני סומך על השר, על המפכ"ל, וגם על ניצב דוד צור. הם יודעים לעשות את כל מה שהם צריכים לעשות, אנשים מנוסים שיודעים אך לטפל במערכות שלהם. ההתמקדות רק בהיבט האישי היא טעות" אמר בראל.

בתוך כך, החליט מפכ"ל המשטרה משה קראדי, כי החיפושים אחר האנס הסדרתי בני סלע ימשכו במתכונת מורחבת גם בשבוע הבא, ולשם כך יוקצו כל המשאבים הדרושים. בקול ישראל דווח, כי בתום הערכת מצב שנערכה אמש, הנחה קראדי לתגבר את מוקדי החירום בטלפון כדי להשיב במהירות גדולה יותר לפניות הציבור. בסוף השבוע יצטרפו אלפי מתנדבי המשמר האזרחי לחיפושים אחר האנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully