וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: סניורה וישראל שיתפו פעולה

8.12.2006 / 6:34

בנאום וידאו שנשא לפני אלפים בביירות אמר מזכ"ל חיזבאללה, כי סניורה ביקש להבטיח את הרס לבנון. הוא הורה למפגינים להמשיך במאבק - ללא שימוש בנשק

מזכ"ל חיזבאללה [[חסן נסראללה]] אמר אמש בנאום וידאו שנשא לפני אלפי המפגינים בכיכרות ביירות, כי יש להמשיך את המאמץ להפיל את ממשלת סניורה, אך ציין כי אין להשתמש בנשק לשם כך. לדבריו, "גם אם תהרגו 1,000 מאתנו, לא נניף נשק בפניו של איש מכם. הנשק שברשותינו מיועד אך ורק לאויב הישראלי".

נסראללה פנה בנאומו למה שכינה "הממשלה הלא-לגיטימית", ואמר כי "תקיימו עמנו משא ומתן ונדבר אתכם. אבל בשם כל אלה שהתאספו כאן, לא נעזוב את הרחובות לפני שנשיג את המטרה שתציל את לבנון". לקול תשואות הקהל אמר נסראללה כי "אנו רוצים בממשלת אחדות לאומית לבנונית, ללא התערבות מבחוץ".

מערכת וואלה! חדשות:

נסראללה אמר כי תומכיו לא יעזבו את רחובות ביירות עד שישיגו את מטרתם - שליש מהמושבים בממשלת לבנון. לדבריו, אם ראש הממשלה סניורה יתמיד בסירובו העיקש להגדיל את כוחם הפוליטי של נציגי השיעים, הוא יגייס את כל כוחותיו לכפות בחירות מוקדמות שבהן ישיג רוב.

בקול ישראל דווח, כי נסראללה האשים את סניורה בשיתוף פעולה עם ישראל במהלך המלחמה בלבנון, וטען שסניורה הורה לעצור את אספקת הנשק לחיזבאללה וכי חברים בממשלתו ביקשו משליחים של ארה"ב לדאוג שישראל תהרוס את חיזבאללה. עם זאת, נסראללה אמר כי הוא סולח להם ומוכן להמשיך במשא ומתן על הרכב הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully