וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 מיליון בלוטו- גרסת הבמאי

זיו רביב

8.12.2006 / 9:27

זיו רביב יודע שהכסף של הגרלת הענק בלוטו ילך למובטל בדרום עם 7 ילדים. שאר המובטלים והמכורים ימשיכו לבזבז עשרות אלפי שקלים על החלום המפוקפק

אופנוע חדש. החיפושית החדשה לחורף. להירגע בפריז איזה שבוע. בית לכל אחד מהאחים שלי, מכונית לכל אחד מהם. בית להורים בתל אביב, שיצאו קצת מהקיבוץ בצפון. גיטרה חשמלית ואולפן הקלטות. רוג'ר ווטרס אצלי בבית למופע פרטי רק לחברים. מסז'יסטית קבועה. שני כלבים משופרים שלא נובחים בלילה. ילד מאומץ, רצוי אפריקאי. גרביים ממשי אמיתי ומקרר ענק חדש מפוצץ בסטייקים. זה מה שאני הייתי עושה אם הייתי זוכה בחמישים מיליון בלוטו.

ביום שני תיערך ההגרלה הגדולה, הגרלת חמישים המיליון בלוטו. הבאזז סביב ההגרלה גדול, כמעט כל מי שאני מכיר רץ למלא, אנשים מתאגדים במקומות העבודה כדי לרכוש את הטופס הזוכה וכולנו חולמים איך נזכה ונצא מהשגרה המשעממת שלנו וסוף סוף באמת נחיה את החיים האלה מהצד הנכון שלהם.

באתר של מפעל הפיס מציגים שעון שמדווח על מספר הדקות שנותרו עד להגרלה. תמונה של זוג וילד מאושרים ומחובקים. מספרים שם על סיפורי הזכייה של כמה זוכים, פנסיונר מהדרום שזכה ב-20 מיליון. כמעט תמיד הזוכים הם מהדרום. אם אתה מובטל עם שבעה ילדים וגר בצפון ,אין לך סיכוי לזכות. בצפון יש מושבות ומיצפים טובלים בירוק, בדרום יש עיירות פיתוח מפויחות, סע לשם עם הילדים ואל תסתכל לאחור, זה הסיכוי שלך לזכות.

שנייה לפני שאתם באים לתל אביב חמושים במסכה כדי לאסוף את המיליונים שלכם, רציתי לספר שלא מזמן נפגשתי עם יועץ כלכלי מוכר שמטפל בעניינים הכספיים של כמה משפחות שזכו בהמון כסף. לדבריו יש שני סוגי אנשים, סוג אחד הם אלה שלא חושבים על העתיד ואוהבים לתת מתנות לסביבה שלהם כל הזמן, חיים את הרגע ואת המינוס. סוג שני של אנשים הם המחושבים, מכלכלים כל צעד וצעד שלהם, תמיד יישאר להם קצת כסף בצד. אם יפלו חמישים מיליון על מישהו מהסוג הראשון, הוא יספר לכולם, יקנה מתנות לכולם ויאבד מאוד מהר את כספו. אם אתם מהסוג השני, אתם תשמרו תשעים אחוז מהכסף בתוכניות בבנק ועם השאר תיסעו לשבועיים לתאילנד וכמובן שלא תספרו לאף אחד. כן, זה הסיכוי שלכם להישאר עם הכסף. לא לספר לאף אחד. טוב, אולי רק לאישה.

אפרופו "האישה". אני לא בטוח שהרבה אנשים יודעים, אבל תנסו לחשוב מה קורה למישהו שמילא בעצמו טופס והוא זוכה בחמישים מיליון לבד. טוב אני יודע קשה לכם לתאר, אני אעזור לכם.בהרבה מאוד מקרים הזוגיות מתפרקת, הנישואים נגמרים. איפה שיש כסף, יש מלחמות. הוא רוצה לצאת, היא תובעת את חלקה ובסוף מקבלת חלק קטן שמספיק לדירת 3 חדרים חדשה ברמת השרון. אני מכיר מוסלמי שזכה בלוטו בעשרה מיליון לפני כמה שנים. שאלתי אותו איך אשתו הגיבה בשנייה של הזכייה, הוא אמר לי שהיא התחילה לפחד שהוא ירצה לממש את מה שהדת שלהם מתירה, להינשא לארבע נשים. הוא, בכל אופן, עדיין מונוגמי.

כמה כסף שמתם השבוע על ההגרלה הגדולה הזו? אני מכיר בחור אחד שגר ביפו, קוראים לו אברהם וכל שבוע הוא זורק עשרת אלפים שקלים בהגרלת הצ'אנס של מפעל הפיס. לפני הרבה שנים הוא זכה בשלושה מיליון בלוטו, סידר את כל המשפחה, קנה מכוניות, בית, פתח עסק. אבל מה? שבריר השנייה בו הודיעו לו שהוא זכה, נחרט לו חזק בראש ומאז הוא מנסה לשחזר את זה. כל יום, כלומר כל שעתיים. במילים פשוטות אני אומר: הבן אדם נהיה מכור לצ'אנס. במפעל הפיס הציגו בפרסומות שיש שם יותר אפשרויות לזכות, שש הגרלות ביום, כל שעתיים הגרלה. לאברהם ולעוד הרבה אברהמים ברחבי הארץ יש יותר אפשרויות להתמכר ולהפסיד עוד כסף. אברהם אגב, ישן על הספה בדירה הקטנה שנשארה לו. אשתו לא מוכנה שמכור כמוהו ישן איתה בחדר השינה. אגב, מפעל הפיס לוקח חלק במאבק ובטיפול במכורים להימורים, הוא משקיע כספים בנושא, אבל זה כמו שרופא מנתח ישכיב מישהו בריא על מיטת הניתוחים ורגע לפני ההרדמה הוא ינסר לו את היד.

מאחורי החלום הזה של כולנו יכול להיות אושר גדול ואת זה מספרים לנו כל הזמן בפרסומות. אבל בגלל שמפעל הפיס הוא אחד המפרסמים הגדולים ביותר שיש, אז ידיעות אחרונות ומעריב לא אוהבים להסתבך איתו. שם לא תמצאו כתבות מהסוג הזה, המציגות את מאחורי הקלעים של עולם ההימורים. את הלכלוך לא תמצאו שם. ביום ההגרלה אני משער שתמצאו שם כתבות צבע קלילות עם שיטות לזכות, ירואיינו שם אנשים מהרחוב שיאמרו מה הם יעשו עם חמישים מיליון.

השעון באתר של מפעל הפיס מראה שנשארו רק עוד 3 ימים 9 שעות ו 12 דקות להגרלה הגדולה, אני חייב לרוץ להספיק כי לי כל זה לא יקרה. אני לא אפרד מאשתי, אני לא אבזבז לחינם את הכסף, אני אספר רק לאנשים הנכונים, אני לא אתמכר לשום דבר, אני אהיה מאושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully