וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי מקים מערכת חדר עסקות בהשקעה של עשרות מ' ש'

רפאל פוגל

3.12.2006 / 17:44

המערכת תהיה הראשונה בארץ שתאחד בתוכה את כל פעילויות המכשירים הפיננסיים והנגזרים בתחומי המטבע והריבית

בנק בסיוע קבוצת הייעוץ הלפרין (HMS) סיים בהצלחה את השלב הראשון בהקמת חדר עסקות חדש שעלות הקמתו מוערכת בעשרות מיליוני שקלים.

הפרויקט אמור לשרת בצורה ישירה כשלושים משתמשים בחדר העסקות של הבנק ולהתממשק למערכות התשתית והניהול של בנק לאומי ובנקים נוספים בעולם. הפרויקט כולו אמור להסתיים ברבעון הראשון של שנת 2007.

המערכת החדשה, שתקופת הפיתוח שלה מוערכת ב-24 חודשי עבודה, תחליף את המערכת הקיימת בלאומי, וכאשר תושלם היא תהיה הראשונה בארץ שתאחד בתוכה את כל פעילויות המכשירים הפיננסיים והנגזרים בתחומי המטבע והריבית.

הפרויקט הוא מהמורכבים שנעשו במערכת הבנקאית בארץ והוא יתבצע בסביבת יוניקס על תוכנה ייעודית לחדרי עסקות מתוצרת Wall Street Systems ויעשה שימוש במסד נתונים מתוצרת אורקל. הפרויקט בוצע בשיתוף פעולה עם מערך התפעול והמנהלה של הבנק בראשות יצחק מלאך, ועל פי תפיסת העבודה המנחה את חטיבת שוקי ההון בבנק בראשות פרופ' דני צידון.

בהתייחסו לפרויקט, אמר מלאך כי מערכת חדר העסקות החדשה תאפשר לבנק להציע ללקוחותיו מגוון רחב יותר של מכשירים פיננסיים ושירותים מתקדמים. "בנוסף ליתרון התחרותי שהמערכת מעניקה לבנק, היא תאפשר לו לייעל תהליכי עבודה ולחסוך בעלויות תפעול", הוסיף מלאך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully