וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 1 - אמיר בר שלום הועבר מתפקידו

רנן פריד

2.12.2006 / 20:53

ראש מחלקת החדשות של הערוץ, ניצן חן הודיע לבר שלום ביום חמישי על הפסקת עבודתו ככתב צבאי. ובדסק הספורט: יונתן רגב עובר ל-10

אמיר בר שלום, כתב ערוץ 1 לענייני צבא ובטחון, הועזב מתפקידו על ידי מנהל חטיבת החדשות בפועל, ניצן חן. בר שלום יישאר במחלקת החדשות של הערוץ.

בר שלום עובד בערוץ 1 למעלה מ-15 שנים, הוא החל את דרכו במחלקת הספורט של הערוץ ולפני כשש שנים עבר למחלקת החדשות. בשנים האחרונות היה כתב ופרשן לענייני צבא ובטחון לצידו של יואב לימור.

הדחתו של בר שלום מתפקידו בא לאחר מספר שינויים שחולל ניצן חן בחטיבת החדשות, מאז שנכנס לתפקיד לפני פחות מחודשיים. ביום שלישי השבוע הודח גם מנחה פוליטיקה, עודד שחר, מתפקידו.

אמיר בר שלום סרב להגיב.

ניצן חן מנהל מחלקת החדשות בפעול מסר בתגובה: "אמיר בר שלום לא הודח מתפקידו. במסגרת ההתייעלות חטיבת החדשות הוחלט להרחיב את דסק צבא ובטחון על ידי הפרדת הפעילויות של הפרשנות הצבאית והכתבות הצבאית. הפרשן הצבאי יעסוק בפרשנות לכל מהדורות החדשות ויכין כתבות העוסקות בהתרחשויות הביטחוניות השוטפות. אמיר בר שלום יישאר בדסק צבא ובטחון אך יעסוק בכתבות מגזין ועומק ליומן השבוע, בספיישלים של חטיבת החדשות ויהיה שותף בכיר לשידורים המיוחדים של מערכת החדשות".

גם כתב הספורט של ערוץ 1, יונתן רגב, עוזב את תפקידו ועובר לערוץ 10 שם ישתלב בדסק חדשות החוץ. רגב, (30) עוזב את מחלקת הספורט של הערוץ הראשון אחרי שמונה שנים בהן שימש ככתב ועורך.

יונתן רגב מסר בתגובה: "אני עוזב את ערוץ 1 אחרי תקופה ארוכה ונהדרת ומודה לכל החברים איתם עבדתי לאורך השנים".

ששי אפרתי מנהל מחלקת הספורט של הערוץ הראשון אמר לוואלה! ברנז'ה: "רגב עבד במחלקת הספורט של הערוץ כשמונה שנים בהם שימש ככתב, שדר ועורך מצטיין. רגב החליט לצאת לדרך חדשה ואנחנו שמחים על כך שמצטיין של הערוץ הראשון מבוקש בערוצים אחרים. אני מאחל לו בהצלחה רבה בדרכו החדשה ודלתנו תמיד תהיה פתוחה בפניו".

בערוץ 10 אישרו את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully